Pokaż
menu
boczne

Aktualności

XXXVI sesja Rady Miejskiej w Radłowie

czwartek, 12 października 2017

Przewodniczący Rady Miejskiej w Radłowie zwołuje XXXVI sesję Rady Miejskiej w Radłowie na dzień 19 października 2017 r. (czwartek) o godz. 13:00, w budynku Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Glowie.

Proponowany porządek obrad:

1. Otwarcie obrad.
2. Odczytanie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z obrad XXXV  sesji Rady Miejskiej w Radłowie z dnia 7 września 2017 r.
4. Zgłaszanie interpelacji Radnych.
5. Podjęcie uchwał w sprawie:
    a)rozpatrzenia skargi na zaproszenie z dnia 31 sierpnia 2017 roku na sesję Rady Miejskiej w Radłowie zaplanowanej na 7 września 2017 roku w związku z pkt. 5, lit. i.
    b)zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej,
    c)zmiany uchwały budżetowej na rok 2017,
    d)nabycia nieruchomości w drodze darowizny, realizacja celu publicznego,
    e)nabycia nieruchomości 1033/1 – Wał-Ruda,
    f)zmiany Uchwały Nr XXXI/271/17 Rady Miejskiej w Radłowie z dnia 22 maja 2017 r. w sprawie przyjęcia do realizacji zadania pn. „Budowa chodnika wzdłuż drogi powiatowej nr 1340 K relacji Mokrzyska – Radłów – Łęg Tarnowski w miejscowości Radłów /ul. Brzeska/ oraz udzielenia pomocy rzeczowej przy realizacji przyjętego zadania.
    g)nadania nazwy ulicy w miejscowości Radłów,
6. Odpowiedzi na interpelacje Radnych,
7. Informacja o działalności Burmistrza w okresie między sesjami.
8. Wolne wnioski i zakończenie obrad XXXVI sesji Rady Miejskiej w Radłowie

                                            Przewodniczący Rady Miejskiej w Radłowie

                                                Piotr Kapera

 

Wspólne posiedzenie komisji odbędzie się 16 października 2017 r. (poniedziałek) o godz. 14:00 w Zakładzie Eksploatacji Stacja Uzdatniania Wody w Niwce (Sala Konferencyjna)

Kategorie spraw urzędowych

Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew/krzewów

11.01.2022

Wniosek o wycinkę .docx
Wniosek o wycinkę .pdf

Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb), przydomowych oczyszczalni ścieków

Opis

Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków PDF
zgl-ewid-szamb-20210804.pdf

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Opis

Deklaracja

Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Opis

Wniosek.doc

Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Opis

Wniosek.doc

Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania

Opis

Informacja.doc

Wniosek o dofinansowanie z budżetu Gminy Radłów prac związanych z usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz siedzib instytucji

Opis

Wniosek.docx

Wydanie wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Radłów

Wniosek.doc

Wniosek o określenie wstępnych warunków zjazdu z drogi gminnej/powiatowej.

Wniosek.doc

Wniosek o wyrażenie zgody na dojazd drogą będącą własnością Gminy.

Wniosek.doc

W przypadku planowanego nowego zjazdu z drogi wojewódzkiej dołączyć wstępne warunki RDW w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wstępne oświadczenie

Formularz CEIDG-1 wraz z załacznikami

Opis

ceidg-1-v1.06z.pdf

Formularz CEIDG-1 bez załączników

ceidg-1-v1.06.pdf

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Opis

Wniosek PDF

 

Podatki i opłaty lokalne na 2024 r.

 

Urząd Miejski w Radłowie

ul. Kolejowa 7
33-130 Radłów

NIP: 873-10-01-716
REGON Gminy Radłów: 851660915
REGON Urzędu Miejskiego w Radłowie: 000545656

Pokaż na mapie

Kontakt

tel.: 14 678-20-44

tel.: 14 678-20-73

fax: 14 678-28-18

e-mail: sekretariat@gminaradlow.pl

Godziny urzędowania

Dzień Godzina
Poniedziałek 7:30 - 17:00
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych została współfinansowana ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji oraz projektu „Wdrożenie standardów świadczenia elektronicznych usług publicznych - ePUAP w gminie: Wierzchosławice, Pleśna, Radłów, Szczurowa, Zakliczyn” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.