Pokaż
menu
boczne

KGW Niwka

Kim jesteśmy:

KGW Niwka zostało założone 5 lipca 2023 roku. Koło powstało z potrzeby integracji, rozwoju, tworzenia nowych tradycji oraz ukazania różnych talentów mieszkańców wsi Niwka. Nasze koło jest ostatnim założonym kołem w Gminie Radłów, a jednocześnie najmłodszym na tle wszystkich sołectw.

Najważniejsze dla koła są wartości takie jak: szacunek, tradycja, akceptacja, rozwój osobisty, jedność, zrozumienie, porozumienie oraz chęć tworzenia nowych inicjatyw. Bierzemy udział we wszystkich uroczystościach gminnych, strażackich, kościelnych, a także patriotycznych.

Jako koło organizujemy różnego rodzaju wycieczki, warsztaty i pikniki. Uczestniczymy także w szkoleniach, kiermaszach charytatywnych oraz innych wydarzeniach. Lubimy podtrzymywać tradycję, na przykład poprzez Dożynki, które 16 sierpnia po raz pierwszy w historii odbyły się we wsi Niwka. Na święta Bożego Narodzenia odwiedzamy mieszkańców, wręczając im paczki świąteczne. Bierzemy również udział w różnych projektach, np. organizowanych przez Lasy Państwowe.

Najważniejsze jest jednak to, że wychodzimy z domów niezależnie od pogody, zostawiamy telefony i komputery, i spędzamy wspólnie czas wśród osób o różnych pomysłach, charakterach i w różnym wieku.


Nasze marzenia:

Marzeniem naszego koła jest Dom Ludowy, w którym moglibyśmy tworzyć nowe i ciekawe projekty oraz zapraszać do nich pozostałych mieszkańców, by w sposób efektywny i produktywny spędzać czas i tworzyć nową historię. „Dopóki tworzymy historię i nie damy o niej zapomnieć – dopóty istniejemy” – to motto Magdaleny Kozioł, prezes KGW Niwka.

Oczywiście znamy wszystkie koła z terenu Gminy Radłów i nie tylko. Uważam, że w naszej gminie powinno powstać Stowarzyszenie, do którego należałyby wszystkie KGW.


Dane kontaktowe:

Magdalena Kozioł – Prezes KGW Niwka – tel.: 665 973 071 – e-mail: madziura0201@interia.pl


Rok utworzenia Koła:

2023r. 

KGW Niwka

r

Kategorie spraw urzędowych

Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb), przydomowych oczyszczalni ścieków

Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków PDF
zgl-ewid-szamb-20210804.pdf

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Deklaracja

Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Wniosek.doc

Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Wniosek.doc

Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania

Informacja.doc

Wniosek o dofinansowanie z budżetu Gminy Radłów prac związanych z usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz siedzib instytucji

Wniosek.docx

Wydanie wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Radłów

Wniosek.doc

Wniosek o określenie wstępnych warunków zjazdu z drogi gminnej/powiatowej.

Wniosek.doc

Wniosek o wyrażenie zgody na dojazd drogą będącą własnością Gminy.

Wniosek.doc

W przypadku planowanego nowego zjazdu z drogi wojewódzkiej dołączyć wstępne warunki RDW w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wstępne oświadczenie

Formularz CEIDG-1 wraz z załacznikami

Opis

ceidg-1-v1.06z.pdf

Formularz CEIDG-1 bez załączników

ceidg-1-v1.06.pdf

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Opis

Wniosek PDF

 

Podatki i opłaty lokalne na 2025 r.

 

Urząd Miejski w Radłowie

ul. Kolejowa 7
33-130 Radłów

NIP: 873-10-01-716
REGON Gminy Radłów: 851660915
REGON Urzędu Miejskiego w Radłowie: 000545656

Pokaż na mapie

Kontakt

tel.: 14 678-20-44

tel.: 14 678-20-73

fax: 14 678-28-18

e-mail: sekretariat@gminaradlow.pl

Godziny urzędowania

Dzień Godzina
Poniedziałek 7:30 - 17:00
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych została współfinansowana ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji oraz projektu „Wdrożenie standardów świadczenia elektronicznych usług publicznych - ePUAP w gminie: Wierzchosławice, Pleśna, Radłów, Szczurowa, Zakliczyn” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.