Burmistrz Radłowa - Zbigniew Mączka
14 678 20 44 lub 14 678 20 73 w. 29
Email: burmistrz@gminaradlow.pl
Zastępca Burmistrza / Sekretarz Gminy - Wiesław Armatys
14 678 20 44 lub 14 678 20 73 w. 15
Email: armatys@gminaradlow.pl
Skarbnik Gminy - Marta Cegielska
14 678 20 44 lub 14 678 20 73 w. 13
Email: cegielskam@gminaradlow.pl
Zastępca Kierownika USC - Jadwiga Kumięga
14 678 20 44 lub 14 678 20 73 w. 21
Email: usc@gminaradlow.pl
Radca Prawny
14 678 20 44 lub 14 678 20 73 w. 23
REFERATY
Biuro Obsługi Klienta
Kierownik, Stanowisko ds. Obsługi Klienta i Dziennika Podawczego, Rady Miejskiej i jednostek pomocniczych Gminy, archiwum zakładowego i wycinki drzew – Agnieszka Pochroń
14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 11
e-mail: apochron@gminaradlow.pl
Stanowisko ds. obsługi Dziennika Podawczego, współpracy z jednostkami OSP – Małgorzata Dulian
14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 11
e-mail: sekretariat@gminaradlow.pl
Stanowisko ds. obsługi sekretariatu Burmistrza, spraw wojskowych, obrony cywilnej – Lidia Dobek
14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 29
e-mail: dobek@gminaradlow.pl
Referat Planowania Przestrzennego i Inwestycji
Kierownik, Stanowisko ds. infrastruktury drogowej, przygotowania inwestycji – Andrzej Janicki
14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 30
e-mail: inwestycje@gminaradlow.pl
Stanowisko ds. planowania przestrzennego i budownictwa – Alina Więcek
14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 28
Stanowisko ds. realizacji inwestycji – Marta Cegielska
14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 30
Stanowisko ds. zamówień publicznych – Tomasz Gdowski
14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 30
Stanowisko ds. pozyskiwania, zarządzania i rozliczania funduszy zewnętrznych oraz prowadzenia działalności gospodarczej - Joanna Kopeć
14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 17
Referat Gospodarki i Środowiska
Kierownik, Stanowisko ds. ochrony środowiska i gospodarowania odpadami – Franciszek Kądziela
14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 26
Email: geodezja@gminaradlow.pl
Stanowisko ds. gospodarki komunalnej, gospodarki nieruchomościami oraz zarządzania zasobami mieszkaniowymi – Tadeusz Cieśla
14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 25
Stanowisko ds. obsługi administracyjnej gospodarowania odpadami komunalnymi – Katarzyna Czuj
14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 17
Stanowisko ds. rolnictwa i leśnictwa – Tadeusz Adamski
14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 19
Referat Administracji i Spraw Obywatelskich
Kierownik, Stanowisko ds. kadr, BHP, nadzoru nad koordynacją bezrobocia, profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych – Barbara Małek
14 678 20 44 lub 14 678 20 73 w. 20
e-mail: kadry@gminaradlow.pl
Stanowisko ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych – Maria Pochroń
14 678 20 44 lub 14 678 20 73 w. 16,
Stanowisko ds. zarządzania kryzysowego, Insepktor Ochrony Danych – Piotr Chłoń
14 678 20 71 lub 14 678 20 44 w. 20,
Stanowisko ds. informatyki, informacji publicznej, bezpieczeństwa informacji – Maksymilian Pochroń
14 678 20 44 lub 14 678 20 73 w. 14
Stanowisko ds. sportu i pożytku publicznego oraz promocji gminy – Kamil Sobota
14 678 20 44 lub 14 678 20 73 w. 14
Referat Finansowo – Podatkowy
Skarbnik Gminy - Marta Cegielska
14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 13
e-mail: skarbnik@gminaradlow.pl
Stanowisko ds. księgowości budżetowej – Maria Marcinkowska
14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 24
Stanowisko ds. księgowości budżetowej – Elżbieta Pajdo
14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 24
Stanowisko ds. księgowości budżetowej i inwentaryzacji – Anna Skotnicka
14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 24
Stanowisko ds. księgowości budżetowej i płac pracowników – Aneta Frąc
14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 24
Stanowisko ds. wymiaru podatku – Barbara Gulik
14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 22
Stanowisko ds. księgowości podatkowej i prowadzenia stypendiów szkolnych – Ewelina Lorkiewicz (Magdalena Pajdo)
14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 22
Stanowisko ds. podatku od środków transportowych oraz podatku VAT – Ewa Hajdas
14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 22
25
stycznia
Imieniny
Miłosza, Pawła i Tatiany
przestrzennej Interaktywna
mapa System powiadamiania
mieszkańców Nagrody
i wyróżnienia Radłów TV
Projekty realizowane z dotacji
Informacje