Pokaż
menu
boczne

Aktualności

Piknik dla Kubusia

piątek, 16 lipca 2021

W pięknej scenerii radłowskiego parku odbył się piknik charytatywny "dla Kubusia ".

Podczas pikniku oprócz występów muzycznych i tanecznych, dużym zainteresowaniem cieszyła się licytacja na rzecz Kubusia. Sprzedano 500 losów oraz zlicytowano wiele cennych przedmiotów i pamiątek.
W tym dniu wszyscy przyszli, aby pomagać. Jakub Kras to 9-letni uczeń Zespołu Szkół w Radłowie. Jest chory, potrzebuje naszej pomocy i jak zwykle nie zabrakło ludzi z dobrej woli. Licytacje przebiegły bardzo dobrze. Organizatorzy przygotowali wiele atrakcji dla najmłodszych, m.in. wata cukrowa, popcorn, balony, malowanie twarzy, kolorowe warkoczyki, dmuchańce i przejażdżki kucykiem.
Cały dochód z pikniku przeznaczony został na leczenie i rehabilitację Kubusia.
Podczas Pikniku zaprezentowali się: Zespół Ludowy Mali Radlowianie, Uczniowie ze szkoły tańca AX Dance Patrycja Rej, Zespół Azyl w Środku Miasta, Pawel Mazur i przyjaciele. Gwiazdą wieczoru był Andrzej Krzywy.

Dziękujemy wszystkim osobom, które pomagały w organizacji tego wydarzenia. Dziękujemy sponsorom i wszystkim czynnie uczestniczącym w pikniku. Bez Was nie dalibyśmy rady, bo razem możemy więcej.

Aneta Szkarłat

Piknik dla Kubusia

Fot. Anna M. Kędzior

Kategorie spraw urzędowych

Zgłoszenie zamiaru usunięcia drzew/krzewów

Opis

Zgłoszenie zamiaru usunięcia .docx
Zgłoszenie zamiaru usunięcia .pdf

Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew/krzewów

Opis

Wniosek o wycinkę .pdf
Wniosek o wycinkę .docx

Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb), przydomowych oczyszczalni ścieków

Opis

Zgłoszenie PDF
Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków PDF

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Opis

Deklaracja

Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Opis

Wniosek.doc

Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Opis

Wniosek.doc

Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania

Opis

Informacja.doc

Wniosek o dofinansowanie z budżetu Gminy Radłów prac związanych z usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz siedzib instytucji

Opis

Wniosek.docx

Wydanie wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Radłów

Wniosek.doc

Wniosek o określenie wstępnych warunków zjazdu z drogi gminnej/powiatowej.

Wniosek.doc

Wniosek o wyrażenie zgody na dojazd drogą będącą własnością Gminy.

Wniosek.doc

W przypadku planowanego nowego zjazdu z drogi wojewódzkiej dołączyć wstępne warunki RDW w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wstępne oświadczenie

Formularz CEIDG-1 wraz z załacznikami

Opis

ceidg-1-v1.06z.pdf

Formularz CEIDG-1 bez załączników

ceidg-1-v1.06.pdf

Urząd Miejski w Radłowie

ul. Kolejowa 7
33-130 Radłów

NIP: 873-10-01-716
REGON Gminy Radłów: 851660915
REGON Urzędu Miejskiego w Radłowie: 000545656

Pokaż na mapie

Kontakt

tel.: 14 678-20-44

tel.: 14 678-20-73

fax: 14 678-28-18

e-mail: sekretariat@gminaradlow.pl

Godziny urzędowania

Dzień Godzina
Poniedziałek 7:30 - 17:00
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych została współfinansowana ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji oraz projektu „Wdrożenie standardów świadczenia elektronicznych usług publicznych - ePUAP w gminie: Wierzchosławice, Pleśna, Radłów, Szczurowa, Zakliczyn” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.