Pokaż
menu
boczne

Aktualności

Ogólnopolski Strażacki Konkurs Plastyczny

piątek, 14 listopada 2025

Prezes Zarządu Gminnego OSP RP w Radłowie zaprasza do udziału w Ogólnopolskim Strażackim Konkursie Plastycznym zorganizowanym przez Związek Ochotniczych Straży Pożarnych RP.

Temat rozpoczynającej się właśnie nowej edycji konkursu, która brzmi: „OSP – strażacy w służbie drugiemu człowiekowi, nie tylko w czasie pożaru”.

Konkurs zgodnie z obowiązującym regulaminem ma na celu zainteresowanie dzieci, młodzieży i twórców nieprofesjonalnych ochroną przeciwpożarową, ochroną ludności oraz ochroną środowiska i wszelkimi działaniami realizowanym na rzecz zapobiegania, ratowania i usuwania skutków zagrażających środowisku naturalnemu zdarzeń, działalnością straży pożarnych w tym działań ratowniczo-gaśniczych, edukacją w zakresie ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska, bezpieczeństwa i ekologii, tradycją i życiem strażackich środowisk a także rozwój indywidualnych uzdolnień plastycznych.

Regulamin OSKP (PDF)

Prace oceniane są etapowo począwszy od eliminacji środowiskowych przez gminne, powiatowe, wojewódzkie, finał centralny.
Ocenę prac organizują i przeprowadzają na poszczególnych szczeblach oddziały Związku OSP RP ze szczególnym zaangażowaniem członków komisji, które zajmują się sprawami dzieci i młodzieży.
Harmonogram przebiegu eliminacji na poszczególnych szczeblach zgodnie z regulaminem przedstawia się następująco:
eliminacje szkolne i środowiskowe – zakończenie eliminacji do 30 listopada;
eliminacje gminne, miejskie – zakończenie eliminacji do 31 grudnia;
eliminacje powiatowe – zakończenie eliminacji do 31 stycznia;
eliminacje wojewódzkie – zakończenie eliminacji do 28 lutego;
finał centralny i ogłoszenie wyników po 31 marca 2026 roku.
Zachęcamy do zapoznania się z regulaminem i zapraszamy do udziału w konkursie.

dh Teresa TISZBIEREK

Przewodnicząca Komisji ds. dzieci, młodzieży i sportu ZG ZOSP RP

Plakat

Źródło: zosprp.pl

r

Kategorie spraw urzędowych

Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb), przydomowych oczyszczalni ścieków

Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków PDF
zgl-ewid-szamb-20210804.pdf

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Deklaracja

Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Wniosek.doc

Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Wniosek.doc

Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania

Informacja.doc

Wniosek o dofinansowanie z budżetu Gminy Radłów prac związanych z usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz siedzib instytucji

Wniosek.docx

Wydanie wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Radłów

Wniosek.doc

Wniosek o określenie wstępnych warunków zjazdu z drogi gminnej/powiatowej.

Wniosek.doc

Wniosek o wyrażenie zgody na dojazd drogą będącą własnością Gminy.

Wniosek.doc

W przypadku planowanego nowego zjazdu z drogi wojewódzkiej dołączyć wstępne warunki RDW w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wstępne oświadczenie

Formularz CEIDG-1 wraz z załacznikami

Opis

ceidg-1-v1.06z.pdf

Formularz CEIDG-1 bez załączników

ceidg-1-v1.06.pdf

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Opis

Wniosek PDF

 

Podatki i opłaty lokalne na 2025 r.

 

Urząd Miejski w Radłowie

ul. Kolejowa 7
33-130 Radłów

NIP: 873-10-01-716
REGON Gminy Radłów: 851660915
REGON Urzędu Miejskiego w Radłowie: 000545656

Pokaż na mapie

Kontakt

tel.: 14 678-20-44

tel.: 14 678-20-73

fax: 14 678-28-18

e-mail: sekretariat@gminaradlow.pl

Godziny urzędowania

Dzień Godzina
Poniedziałek 7:30 - 17:00
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych została współfinansowana ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji oraz projektu „Wdrożenie standardów świadczenia elektronicznych usług publicznych - ePUAP w gminie: Wierzchosławice, Pleśna, Radłów, Szczurowa, Zakliczyn” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.