Pokaż
menu
boczne

Aktualności

Konkurs Wieńców Dożynkowych 2017

poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Ze względu na trudne warunki pogodowe całość uroczystości dożynkowych została przeniesiona na 26 sierpnia 2017 r. na godz. 16:00.
W niedzielę, 20 sierpnia br. po uroczystej Mszy Św. w Kościele Parafialnym p. w. Św. Stanisława Biskupa Męczennika w Zdrochcu odbyła się ocena wieńców zgłoszonych do konkursu. Komisja w składzie: Maria Cetera – Etnograf Muzeum Etnograficznego w Tarnowie, Beata Rompała – Folklorysta MCK Sokół Nowy Sącz – B.O. Tarnów, Jan Kordela – Radny Gminy Radłów. Po obejrzeniu 10 wieńców dożynkowych zgłoszonych do Gminnego Konkursu przygotowanych przez sołectwa: Radłów, Przybysławice, Zabawa, Wola Radłowska, Zdrochec, Glów,  Marcinkowice, Biskupice Radłowskie, Brzeźnica ,Wał Ruda, komisja postanowiła, że Gminę Radłów na dożynkach województwa małopolskiego w Bobowej, dnia 27 sierpnia 2017 r. reprezentować będzie wieniec z sołectwa Wał-Ruda. Na dożynki powiatowe w Gromniku, dnia 27 sierpnia 2017 r. został wytypowany wieniec z sołectwa Radłów. Pozostałe wieńce zgłoszone do konkursu otrzymają dyplomy za udział oraz nagrody pieniężne w wysokości 500 zł. Z wielką radością należy stwierdzić iż poziom prezentowanych wieńców dożynkowych był bardzo wysoki. Cieszymy się z udziału tylu sołectw i już dziś zapraszamy do przyszłorocznego konkursu wieńca dożynkowego. Dnia 20 sierpnia br. komisja po zdegustowaniu potraw zgłoszonych przez sołectwa: Wał Ruda, Brzeźnicę – Joanna i Antoni Kurtyka, Zdrochec – rodzina Domareckich postanowiła przyznać tytuł POTRAWY ROKU Gminy Radłów, potrawie „Pierogi ze śliwką” przygotowanej przez państwa Joannę i Antoniego Kurtyka z sołectwa Brzeźnica. Wręczenie dyplomów oraz nagród odbędzie się podczas Dożynek Gminy Radłów 26 sierpnia o godz.16:00 w Marcinkowicach, na które serdecznie zapraszamy!

Konkurs Wieńców Dożynkowych 2017

Fot. Anna M. Kędzior

Kategorie spraw urzędowych

Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew/krzewów

11.01.2022

Wniosek o wycinkę .docx
Wniosek o wycinkę .pdf

Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb), przydomowych oczyszczalni ścieków

Opis

Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków PDF
zgl-ewid-szamb-20210804.pdf

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Opis

Deklaracja

Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Opis

Wniosek.doc

Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Opis

Wniosek.doc

Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania

Opis

Informacja.doc

Wniosek o dofinansowanie z budżetu Gminy Radłów prac związanych z usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz siedzib instytucji

Opis

Wniosek.docx

Wydanie wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Radłów

Wniosek.doc

Wniosek o określenie wstępnych warunków zjazdu z drogi gminnej/powiatowej.

Wniosek.doc

Wniosek o wyrażenie zgody na dojazd drogą będącą własnością Gminy.

Wniosek.doc

W przypadku planowanego nowego zjazdu z drogi wojewódzkiej dołączyć wstępne warunki RDW w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wstępne oświadczenie

Formularz CEIDG-1 wraz z załacznikami

Opis

ceidg-1-v1.06z.pdf

Formularz CEIDG-1 bez załączników

ceidg-1-v1.06.pdf

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Opis

Wniosek PDF

 

Podatki i opłaty lokalne na 2024 r.

 

Urząd Miejski w Radłowie

ul. Kolejowa 7
33-130 Radłów

NIP: 873-10-01-716
REGON Gminy Radłów: 851660915
REGON Urzędu Miejskiego w Radłowie: 000545656

Pokaż na mapie

Kontakt

tel.: 14 678-20-44

tel.: 14 678-20-73

fax: 14 678-28-18

e-mail: sekretariat@gminaradlow.pl

Godziny urzędowania

Dzień Godzina
Poniedziałek 7:30 - 17:00
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych została współfinansowana ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji oraz projektu „Wdrożenie standardów świadczenia elektronicznych usług publicznych - ePUAP w gminie: Wierzchosławice, Pleśna, Radłów, Szczurowa, Zakliczyn” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.