Pokaż
menu
boczne

Aktualności

Zmień swoje życie

środa, 30 lipca 2025

Warto zwrócić uwagę na ten projekt

Fundacja im. Hetmana Jana Tarnowskiego zaprasza Państwa do współpracy przy promocji projektu ,,KIS na terenie subregionu tarnowskiego” współfinansowanego ze środków Funduszy Europejskich dla Małopolski 2021-2027 realizowanego w ramach Osi priorytetowej VI. Fundusze europejskie dla rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działania 6.16 Aktywizacja społeczno- zawodowa: typ projektu B: Aktywizacja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz osób biernych zawodowo w podmiotach reintegracyjnych.

Naszym celem jest dotrzeć z informacją o projekcie do wszystkich potencjalnych zainteresowanych osób, które spełniają warunki uczestnictwa tj. długotrwale bezrobotne zarejestrowane w Urzędzie Pracy, korzystające z pomocy społecznej, zamieszkujące na obszarze powiatów: tarnowskiego, brzeskiego, dąbrowskiego i m. Tarnów, a w szczególności :

  • kobiety;
  • osoby niepełnosprawne;
  • osoby w wieku 50+;
  • osoby o niskich kwalifikacjach zawodowych

 

Wsparcie oferowane w projekcie:

  • Staże zawodowe wraz ze stypendium stażowym, trwające średnio 6 miesięcy,
  • Szkolenia zawodowe wraz ze stypendium szkoleniowym, umożliwiające pozyskanie kwalifikacji potwierdzonych certyfikatem,
  • Pomoc w opracowaniu i zaplanowaniu indywidualnej ścieżki rozwoju w projekcie,
  • Pośrednictwo pracy,
  • Wsparcie psychologiczne,
  • Poradnictwo zawodowe,
  • Wsparcie Trenera Zatrudnienia Wspieranego,
  • Zwroty kosztów dojazdu dla uczestników dojeżdżających na staże i szkolenia,
  • Dodatek do wynagrodzenia dla opiekuna stażysty.

 

Okres realizacji projektu: 01.10.2024 - 30.09.2027r.

Termin najbliższej rekrutacji: 04.08.2025 – 08.08.2025r.

 

Szczegółowe informacje na temat rekrutacji i uczestnictwa w projekcie dostępne są na stronie www.kistarnow.pl oraz w Biurze Projektu ul. Krakowska 13, 33-100 Tarnów, tel. 508 902 807.

r

Kategorie spraw urzędowych

Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb), przydomowych oczyszczalni ścieków

Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków PDF
zgl-ewid-szamb-20210804.pdf

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Deklaracja

Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Wniosek.doc

Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Wniosek.doc

Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania

Informacja.doc

Wniosek o dofinansowanie z budżetu Gminy Radłów prac związanych z usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz siedzib instytucji

Wniosek.docx

Wydanie wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Radłów

Wniosek.doc

Wniosek o określenie wstępnych warunków zjazdu z drogi gminnej/powiatowej.

Wniosek.doc

Wniosek o wyrażenie zgody na dojazd drogą będącą własnością Gminy.

Wniosek.doc

W przypadku planowanego nowego zjazdu z drogi wojewódzkiej dołączyć wstępne warunki RDW w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wstępne oświadczenie

Formularz CEIDG-1 wraz z załacznikami

Opis

ceidg-1-v1.06z.pdf

Formularz CEIDG-1 bez załączników

ceidg-1-v1.06.pdf

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Opis

Wniosek PDF

 

Podatki i opłaty lokalne na 2025 r.

 

Urząd Miejski w Radłowie

ul. Kolejowa 7
33-130 Radłów

NIP: 873-10-01-716
REGON Gminy Radłów: 851660915
REGON Urzędu Miejskiego w Radłowie: 000545656

Pokaż na mapie

Kontakt

tel.: 14 678-20-44

tel.: 14 678-20-73

fax: 14 678-28-18

e-mail: sekretariat@gminaradlow.pl

Godziny urzędowania

Dzień Godzina
Poniedziałek 7:30 - 17:00
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych została współfinansowana ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji oraz projektu „Wdrożenie standardów świadczenia elektronicznych usług publicznych - ePUAP w gminie: Wierzchosławice, Pleśna, Radłów, Szczurowa, Zakliczyn” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.