Pokaż
menu
boczne

Aktualności

Wizyta Burmistrza Radłowa u Biskupa Kieleckiego

piątek, 13 kwietnia 2018

12 kwietnia br. Burmistrz Zbigniew Mączka spotkał się z Księdzem Biskupem Janem Piotrowskim Ordynariuszem Diecezji Kieleckiej.

Burmistrzowi towarzyszyli: Zastępca Burmistrza Wiesław Armatys, Proboszcz radłowskiej parafii Ks. Janusz Maziarka, ks. Stanisław Wojdak oraz radna Rady Miejskiej w Radłowie Elżbieta Wiśniewska-Woźniczka. Wizyta delegacji Gminy Radłów w Kurii Kieleckiej miała szczególny charakter, gdyż związana była z zaproszeniem ks. bp Jana Piotrowskiego na II Światowy Zjazd Radłowian, który zaplanowany jest na 14-15 lipca br. Przypomnijmy ze ks. biskup jest absolwentem radłowskiego liceum i do dnia dzisiejszego związany jest sentymentalnie z tymi okolicami, co dało się odczuć podczas tego spotkania. Ks. biskup przyjął gości w swojej rezydencji, oprowadził po bazylice katedralnej oraz zapewnił o pamięci w modlitwie.

***

14 grudnia 2013 r. Ojciec Święty Franciszek mianował ks. dr. Jana Piotrowskiego, biskupem pomocniczym diecezji tarnowskiej, przydzielając mu stolicę tytularną Siniti. 25 stycznia 2014 r. w katedrze tarnowskiej ks. Jan Piotrowski przyjął sakrę biskupią.

Pasją bp. Jana Piotrowskiego są misje. Poza zdolnościami duszpasterskimi charakteryzują go szerokie zainteresowania naukowe w zakresie misjologii, historia misji, antropologii kulturowej. Inne zainteresowania to muzyka klasyczna, rower, pływanie.

11 października 2014 r. Ojciec Święty Franciszek mianował go nowym Biskupem Kieleckim. 28 listopada 2014 r. kanoniczne objął rządy w diecezji kieleckiej, a dzień później odbył Ingres do Bazyliki Katedralnej.

Wizyta burmistrza Radłowa u Biskupa Kieleckiego

Kategorie spraw urzędowych

Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew/krzewów

11.01.2022

Wniosek o wycinkę .docx
Wniosek o wycinkę .pdf

Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb), przydomowych oczyszczalni ścieków

Opis

Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków PDF
zgl-ewid-szamb-20210804.pdf

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Opis

Deklaracja

Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Opis

Wniosek.doc

Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Opis

Wniosek.doc

Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania

Opis

Informacja.doc

Wniosek o dofinansowanie z budżetu Gminy Radłów prac związanych z usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz siedzib instytucji

Opis

Wniosek.docx

Wydanie wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Radłów

Wniosek.doc

Wniosek o określenie wstępnych warunków zjazdu z drogi gminnej/powiatowej.

Wniosek.doc

Wniosek o wyrażenie zgody na dojazd drogą będącą własnością Gminy.

Wniosek.doc

W przypadku planowanego nowego zjazdu z drogi wojewódzkiej dołączyć wstępne warunki RDW w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wstępne oświadczenie

Formularz CEIDG-1 wraz z załacznikami

Opis

ceidg-1-v1.06z.pdf

Formularz CEIDG-1 bez załączników

ceidg-1-v1.06.pdf

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Opis

Wniosek PDF

 

Podatki i opłaty lokalne na 2024 r.

 

Urząd Miejski w Radłowie

ul. Kolejowa 7
33-130 Radłów

NIP: 873-10-01-716
REGON Gminy Radłów: 851660915
REGON Urzędu Miejskiego w Radłowie: 000545656

Pokaż na mapie

Kontakt

tel.: 14 678-20-44

tel.: 14 678-20-73

fax: 14 678-28-18

e-mail: sekretariat@gminaradlow.pl

Godziny urzędowania

Dzień Godzina
Poniedziałek 7:30 - 17:00
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych została współfinansowana ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji oraz projektu „Wdrożenie standardów świadczenia elektronicznych usług publicznych - ePUAP w gminie: Wierzchosławice, Pleśna, Radłów, Szczurowa, Zakliczyn” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.