Pokaż
menu
boczne

Aktualności

W Siedlcu świętowali 100-lecie jednostki OSP

poniedziałek, 29 sierpnia 2022

W ostatnią sobotę, w Siedlcu, obchodzono 100 rocznicę powstania jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej.

Uroczystość rozpoczęła się mszą św. w kościele parafialnym w Siedlcu. Po uroczystym przejściu na plac przed Domem Strażaka przyznane zostały medale za zasługi dla pożarnictwa: złoty medal otrzymał dh Piotr Bibro, srebrne medale otrzymali: dh Jarosław Rodak, dh Marcin Kwiecień, dh Jacek Hołda, brązowe natomiast: dh Marcin Kumięga, dh Damian Wiśniowski, dh Kamil Dąbrowski, dh Artur Trzcina, medal „Wzorowy Strażak” otrzymał dh Dawid Buwaj. Po oficjalnych uroczystościach rozpoczął się piknik strażacki, ze wspaniałym poczęstunkiem przygotowanym przez Koło Gospodyń Wiejskich „Siedlczanki”.

Tytułu Prezesa Honorowego otrzymał dh Andrzej Bibro. Za wieloletnia służbę okolicznościowe wyróżnienia otrzymali: dh Józef Marszałek, dh Tadeusz Kwiecień, dh Piotr Biś, dh Edward Sekulski, dh Władysław Kumięga, dh Jan Szumlański, dh Józef Szumlański.

Za zaangażowanie wyróżniono dh Mateusza Bibro, dh Sebastiana Kwietnia, dh Emilię Urban oraz dh Klaudię Cnotę.

Gratulujemy jubileuszu i życzymy kolejnych!

Galeria

Fot. Daniel Kopacz

Kategorie spraw urzędowych

Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew/krzewów

11.01.2022

Wniosek o wycinkę .docx
Wniosek o wycinkę .pdf

Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb), przydomowych oczyszczalni ścieków

Opis

Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków PDF
zgl-ewid-szamb-20210804.pdf

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Opis

Deklaracja

Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Opis

Wniosek.doc

Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Opis

Wniosek.doc

Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania

Opis

Informacja.doc

Wniosek o dofinansowanie z budżetu Gminy Radłów prac związanych z usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz siedzib instytucji

Opis

Wniosek.docx

Wydanie wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Radłów

Wniosek.doc

Wniosek o określenie wstępnych warunków zjazdu z drogi gminnej/powiatowej.

Wniosek.doc

Wniosek o wyrażenie zgody na dojazd drogą będącą własnością Gminy.

Wniosek.doc

W przypadku planowanego nowego zjazdu z drogi wojewódzkiej dołączyć wstępne warunki RDW w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wstępne oświadczenie

Formularz CEIDG-1 wraz z załacznikami

Opis

ceidg-1-v1.06z.pdf

Formularz CEIDG-1 bez załączników

ceidg-1-v1.06.pdf

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Opis

Wniosek PDF

 

Podatki i opłaty lokalne na 2024 r.

 

Urząd Miejski w Radłowie

ul. Kolejowa 7
33-130 Radłów

NIP: 873-10-01-716
REGON Gminy Radłów: 851660915
REGON Urzędu Miejskiego w Radłowie: 000545656

Pokaż na mapie

Kontakt

tel.: 14 678-20-44

tel.: 14 678-20-73

fax: 14 678-28-18

e-mail: sekretariat@gminaradlow.pl

Godziny urzędowania

Dzień Godzina
Poniedziałek 7:30 - 17:00
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych została współfinansowana ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji oraz projektu „Wdrożenie standardów świadczenia elektronicznych usług publicznych - ePUAP w gminie: Wierzchosławice, Pleśna, Radłów, Szczurowa, Zakliczyn” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.