Pokaż
menu
boczne

Aktualności

VI edycja Grupa Azoty Triathlon Radłów

niedziela, 18 lipca 2021

Już w najbliższy weekend 24-25.07.2021 r. startuje VI edycja Grupa Azoty Triathlon Radłów.

W związku z organizacją VI edycji Grupa Azoty Triathlon Radłów informujemy o planowanym czasowym zamknięciu drogi wojewódzkiej nr 975.

Zmiany w organizacji ruchu 2021

Planowany termin wprowadzenia czasowej organizacji ruchu 24.07.2021 r. (sobota) godz. 11:00 - godz. 13:00

W pierwszy dzień odbywających się zawodów uczestnicy po przepłynięciu wyznaczonego dystansu, rozpoczną zmagania na trasie rowerowej. Pętla trasy rowerowej o długości 9 km, po której uczestnicy zmagań przejadą dwukrotnie, przebiegać będzie drogą wojewódzką 975 od Radłowa (w rejonie skrzyżowania z ul. Brzeską – droga powiatową nr 1340K) do msc. Niwka (nawrót w rejonie skrzyżowania z droga powiatowa nr 1343K) i z powrotem do msc. Radłów.

W związku z wyznaczeniem trasy przejazdu rowerowego zaplanowano zamknięcie odcinka drogi wojewódzkiej nr 975 od rynku w msc. Radłów (od ul. Brzeskiej) do centrum miejscowości Niwka (w rejonie skrzyżowania z DP1343K, jednak bez jego tarczy). W trakcie startu zawodów, oprócz drogi wojewódzkiej, zostaną również zamknięte drogi gminne i wewnętrzne, na których wyznaczono trasę biegową. Przewidziano do zamknięcia drogi gminne wewnętrzne na terenie wokół zalewu „Radłów” oraz drogę gminną publiczną - Polną w Radłowie.

Wyznaczone zostały trasy objazdowe.

24.07.2021

 

Planowany termin wprowadzenia czasowej organizacji ruchu 25.07.2021 r. (niedziela) godz. 11:00 - godz. 14:00

W drugi dzień odbywających się zawodów, uczestnicy po przepłynięciu wyznaczonego dystansu, rozpoczną zmagania na, wydłużonej w stosunku do dnia pierwszego, trasie rowerowej. Pętla trasy rowerowej o długości 21,5 km, po której uczestnicy przejadą dwukrotnie, przebiegać będzie drogą wojewódzką 975 od Biskupic Radłowskich (rejon ronda na skrzyżowaniu DW 975 z DW 964, jednak bez wjazdu na jego tarczę), przez centrum

Radłowa (ul. Kolejowa, ul. Biskupska) do Wierzchosławic (nawrót w sąsiedztwie ronda na skrzyżowaniu DW 975 z DP 1348K i drogami gminnymi w centrum miejscowości, jednak bez wjazdu na jego tarczę) i z powrotem do Biskupic Radłowskich. Zaplanowano zamknięcie odcinka drogi wojewódzkiej nr 975 od ronda w msc. Wierzchosławice do ronda w miejscowości Biskupice Radłowskie.

W trakcie startu zawodów, oprócz drogi wojewódzkiej, zostaną również zamknięte drogi gminne i wewnętrzne, na których wyznaczono trasę biegową. Przewidziano do zamknięcia drogi gminne wewnętrzne na terenie wokół zalewu „Radłów” oraz drogę gminną publiczną - ul. Polną w Radłowie.

Wyznaczone zostały trasy objazdowe.

25.07.2021

Grupa Azoty Triathlon Radłów 2021

Wszystkie informacje dotyczące VI edycji Grupa Azoty Triathlon Radłów dostępne są na stronie triathlonradlow.pl

Kategorie spraw urzędowych

Zgłoszenie zamiaru usunięcia drzew/krzewów

Opis

Zgłoszenie zamiaru usunięcia .docx
Zgłoszenie zamiaru usunięcia .pdf

Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew/krzewów

Opis

Wniosek o wycinkę .pdf
Wniosek o wycinkę .docx

Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb), przydomowych oczyszczalni ścieków

Opis

Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków PDF
zgl-ewid-szamb-20210804.pdf

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Opis

Deklaracja

Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Opis

Wniosek.doc

Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Opis

Wniosek.doc

Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania

Opis

Informacja.doc

Wniosek o dofinansowanie z budżetu Gminy Radłów prac związanych z usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz siedzib instytucji

Opis

Wniosek.docx

Wydanie wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Radłów

Wniosek.doc

Wniosek o określenie wstępnych warunków zjazdu z drogi gminnej/powiatowej.

Wniosek.doc

Wniosek o wyrażenie zgody na dojazd drogą będącą własnością Gminy.

Wniosek.doc

W przypadku planowanego nowego zjazdu z drogi wojewódzkiej dołączyć wstępne warunki RDW w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wstępne oświadczenie

Formularz CEIDG-1 wraz z załacznikami

Opis

ceidg-1-v1.06z.pdf

Formularz CEIDG-1 bez załączników

ceidg-1-v1.06.pdf

Urząd Miejski w Radłowie

ul. Kolejowa 7
33-130 Radłów

NIP: 873-10-01-716
REGON Gminy Radłów: 851660915
REGON Urzędu Miejskiego w Radłowie: 000545656

Pokaż na mapie

Kontakt

tel.: 14 678-20-44

tel.: 14 678-20-73

fax: 14 678-28-18

e-mail: sekretariat@gminaradlow.pl

Godziny urzędowania

Dzień Godzina
Poniedziałek 7:30 - 17:00
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych została współfinansowana ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji oraz projektu „Wdrożenie standardów świadczenia elektronicznych usług publicznych - ePUAP w gminie: Wierzchosławice, Pleśna, Radłów, Szczurowa, Zakliczyn” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.