Pokaż
menu
boczne

Aktualności

Rozwiń skrzydła

czwartek, 17 lipca 2025

Nowa odsłona projektu!

Dołącz do projektu „Rozwiń SKRZYDŁA!” i zmień swoją sytuację zawodową razem z Fundacją Rozwoju Kompetencji i Przedsiębiorczości PROAKTYWNI.
W projekcie otrzymasz całkowicie bezpłatnie kompleksową pomoc w odnalezieniu się na rynku pracy, a także wsparcie w rozwoju i zdobyciu nowych kompetencji zawodowych.

Uczestnikom oferujemy:

  • kursy i szkolenia z budżetem około 4800 zł
  • płatne staże zawodowe
  • indywidualne doradztwo zawodowe
  • pośrednictwo pracy
  • wsparcie psychologa
  • dodatek relokacyjny do 14 000 zł

W ramach spotkań z doradcą zawodowym oferujemy m.in. pomoc w tworzeniu CV, przygotowanie do rozmowy rekrutacyjnej, tworzenie strategii poszukiwania pracy, odkrywanie mocnych stron i zasobów, czy sposoby radzenia sobie w trudnej sytuacji życiowej.

Do projektu mogą dołączyć:

  • osoby chcące odejść z rolnictwa,
  • osoby pracujące przewidziane do zwolnienia, tj. które otrzymały wypowiedzenie z przyczyn niedotyczących pracownika lub zostały poinformowane przez pracodawcę o zamiarze nieprzedłużenia przez niego stosunku pracy lub stosunku służbowego,
  • osoby zwolnione w ciągu ostatnich 6 miesięcy z przyczyn niedotyczących pracownika,
  • osoby zagrożone zwolnieniem z pracy z przyczyn niedotyczących pracowników (osobą zagrożoną zwolnieniem jest pracownik firmy/przedsiębiorstwa, w której w okresie ostatnich 12 miesięcy dokonano rozwiązania stosunku pracy lub stosunku służbowego z przyczyn niedotyczących pracowników albo dokonano likwidacji stanowiska pracy z przyczyn ekonomicznych, organizacyjnych, produkcyjnych lub technologicznych).

Więcej informacji na temat rekrutacji oraz formularz zgłoszeniowy:

https://fundacjaproaktywni.pl/projekt/rozwin-skrzydla/

 

Chcesz porozmawiać? Zadzwoń!

Oddział w Krakowie: 12 200 21 77

Oddział w Tarnowie: 14 300 04 51

r

Kategorie spraw urzędowych

Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb), przydomowych oczyszczalni ścieków

Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków PDF
zgl-ewid-szamb-20210804.pdf

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Deklaracja

Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Wniosek.doc

Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Wniosek.doc

Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania

Informacja.doc

Wniosek o dofinansowanie z budżetu Gminy Radłów prac związanych z usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz siedzib instytucji

Wniosek.docx

Wydanie wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Radłów

Wniosek.doc

Wniosek o określenie wstępnych warunków zjazdu z drogi gminnej/powiatowej.

Wniosek.doc

Wniosek o wyrażenie zgody na dojazd drogą będącą własnością Gminy.

Wniosek.doc

W przypadku planowanego nowego zjazdu z drogi wojewódzkiej dołączyć wstępne warunki RDW w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wstępne oświadczenie

Formularz CEIDG-1 wraz z załacznikami

Opis

ceidg-1-v1.06z.pdf

Formularz CEIDG-1 bez załączników

ceidg-1-v1.06.pdf

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Opis

Wniosek PDF

 

Podatki i opłaty lokalne na 2025 r.

 

Urząd Miejski w Radłowie

ul. Kolejowa 7
33-130 Radłów

NIP: 873-10-01-716
REGON Gminy Radłów: 851660915
REGON Urzędu Miejskiego w Radłowie: 000545656

Pokaż na mapie

Kontakt

tel.: 14 678-20-44

tel.: 14 678-20-73

fax: 14 678-28-18

e-mail: sekretariat@gminaradlow.pl

Godziny urzędowania

Dzień Godzina
Poniedziałek 7:30 - 17:00
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych została współfinansowana ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji oraz projektu „Wdrożenie standardów świadczenia elektronicznych usług publicznych - ePUAP w gminie: Wierzchosławice, Pleśna, Radłów, Szczurowa, Zakliczyn” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.