Pokaż
menu
boczne

Aktualności

Podaruj komuś życie

czwartek, 29 maja 2025

Akcja krwiodawstwa w Urzędzie Wojewódzkim

W związku ze zbliżającym się okresem urlopów i wakacji informujemy, że 11 czerwca 2025 r. w godzinach od 8.00-12.00 w sali 127 (I piętro) Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie Delegatury w Tarnowie odbędzie się akcja krwiodawstwa.

Osoby zainteresowane akcją prosimy o przesłanie informacji niezwłocznie, nie później jednak niż do 6 czerwca 2025 r. na adres mailowy: deltarnow@malopolska.uw.gov.pl
Osoby, które zdecydują się oddać krew, powinny posiadać przy sobie dokument ze zdjęciem potwierdzający tożsamość i numer PESEL (np. dowód osobisty, prawo jazdy, paszport, dawca wielokrotny – również legitymację Honorowego Dawcy Krwi).

Każdy, kto zgłasza się by oddać krew powinien być zdrowy, wypoczęty, wyspany oraz po spożyciu lekkostrawnego i niskokalorycznego posiłku i wypiciu przynajmniej 1,5 litra płynów w ciągu 24 godzin przed oddaniem krwi. Kandydat na dawcę nie może spożywać alkoholu minimum 24 godziny przed oddaniem krwi.
Dokładne informacje dotyczące warunków, jakie musi spełnić osoba chcąca oddać krew znajdują się na stronie Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie http://rckik.krakow.pl/jak-oddac-krew/. Bardzo proszę o zapoznanie się z podanymi tam informacjami. W miarę możliwości proszę o zabranie ostatnich wyników badań (szczególnie specjalistycznych). To ułatwi lekarzowi podjęcie decyzji o dopuszczeniu chętnych do akcji.

Zgodnie z nowelizacją ustawy o publicznej służbie krwi, dawcy krwi, który oddał krew lub jej składniki przysługuje następujące uprawnienie: zwolnienie od pracy oraz zwolnienie od wykonywania czynności służbowych w dniu, w którym oddaje krew, oraz w dniu następnym. Więcej informacji o uprawnieniach krwiodawców znajdziecie Państwo na stronie: https://rckik.krakow.pl/przywileje-honorowych-dawcow.
Kolejna akcja krwiodawstwa jest zaplanowana na: 17.09.2025 r.

Piotr Łosiński
Kierownik Delegatury w Tarnowie

 

r

Kategorie spraw urzędowych

Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb), przydomowych oczyszczalni ścieków

Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków PDF
zgl-ewid-szamb-20210804.pdf

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Deklaracja

Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Wniosek.doc

Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Wniosek.doc

Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania

Informacja.doc

Wniosek o dofinansowanie z budżetu Gminy Radłów prac związanych z usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz siedzib instytucji

Wniosek.docx

Wydanie wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Radłów

Wniosek.doc

Wniosek o określenie wstępnych warunków zjazdu z drogi gminnej/powiatowej.

Wniosek.doc

Wniosek o wyrażenie zgody na dojazd drogą będącą własnością Gminy.

Wniosek.doc

W przypadku planowanego nowego zjazdu z drogi wojewódzkiej dołączyć wstępne warunki RDW w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wstępne oświadczenie

Formularz CEIDG-1 wraz z załacznikami

Opis

ceidg-1-v1.06z.pdf

Formularz CEIDG-1 bez załączników

ceidg-1-v1.06.pdf

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Opis

Wniosek PDF

 

Podatki i opłaty lokalne na 2025 r.

 

Urząd Miejski w Radłowie

ul. Kolejowa 7
33-130 Radłów

NIP: 873-10-01-716
REGON Gminy Radłów: 851660915
REGON Urzędu Miejskiego w Radłowie: 000545656

Pokaż na mapie

Kontakt

tel.: 14 678-20-44

tel.: 14 678-20-73

fax: 14 678-28-18

e-mail: sekretariat@gminaradlow.pl

Godziny urzędowania

Dzień Godzina
Poniedziałek 7:30 - 17:00
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych została współfinansowana ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji oraz projektu „Wdrożenie standardów świadczenia elektronicznych usług publicznych - ePUAP w gminie: Wierzchosławice, Pleśna, Radłów, Szczurowa, Zakliczyn” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.