Pokaż
menu
boczne

Aktualności

OSTATNIA SZANSA NA UZYSKANIE 30 000 zł

wtorek, 19 kwietnia 2022

DOTACJA na założenie działalności gospodarczej

Szanowni Państwo,

Może znają Państwo młode, przedsiębiorcze i kreatywne osoby, gotowe do założenia własnej firmy i skorzystania z bezzwrotnej dotacji w wysokości ponad 30 000zł oraz niepowtarzalnej szansy na rozwój i samozatrudnienie?
My jako Fundacja zapewniamy objęcie ich opieką oraz wsparciem merytorycznym i finansowym w pierwszych 12 miesiącach prowadzenia firmy.

Uprzejmie informujemy, że Fundacja im. Hetmana Jana Tarnowskiego przy współpracy z Podkarpacką Agencją Konsultingowo Doradczą Sp. z o.o. realizuje projekt "Z POWER-em w samozatrudnienie" w ramach którego można otrzymać ponad 30 000 zł dotacji na założenie działalności gospodarczej.

Oferujemy ponad 30 000 zł na założenie firmy, w tym:

  • 23 050 zł bezzwrotnej dotacji na zakupy (w tym min. samochód, komputer, maszyny, urządzenia, promocję itp.);
  • 7 800,00 zł na opłaty firmy, w tym składki ZUS (osoby do 26 roku życia oraz które pierwszy raz zakładają firmę mogą ponadto skorzystać z preferencyjnych warunków na składki ZUS);
  • szkolenie z zakresu "Zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej";
  • pomoc w przygotowaniu biznesplanu;
  • stypendium szkoleniowe, materiały szkoleniowe, catering, zwrot kosztów dojazdu.

Projekt skierowany jest do osób:

  • w wieku 18-29 lat, w tym m.in. uczniów szkół średnich oraz studentów studiów dziennych, wieczorowych i zaocznych;
  • zamieszkujących lub uczących się na terenie Tarnowa, powiatu tarnowskiego, brzeskiego lub dąbrowskiego;
  • które obecnie nie pracują i utraciły zatrudnienie po 1 marca 2020 r. (w tym umowę o pracę, zlecenie i o dzieło).

Obecnie trwa REKRUTACJA i prowadzona będzie w cyklicznych turach już tylko do KOŃCA KWIETNIA 2022 r.

INFORMUJEMY, ŻE TO OSTATNIA SZANSA NA DOTACJE w najbliższych latach! NABÓR TYLKO DO KOŃCA KWIETNIA 2022!

 

 

Szczegółowe informacje oraz kontakt w sprawie projektu:

www.zpoweremwsamozatrudnienie.pl

tel. 513 050 031, 519 654 650
e-mail: n.mistrzyk@fundacjatarnowskiego.pl, powermalopolska@pakd.pl
ul. Mościckiego 28, 33-100 Tarnów
Fundacja im. Hetmana Jana Tarnowskiego

 

Projekt "Z POWER - em w samozatrudnienie" współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania 1.2 Wsparcie osób młodych na regionalnym rynku pracy, Poddziałania 1.2.1 Wsparcie EFS, Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.

Kategorie spraw urzędowych

Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew/krzewów

11.01.2022

Wniosek o wycinkę .docx
Wniosek o wycinkę .pdf

Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb), przydomowych oczyszczalni ścieków

Opis

Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków PDF
zgl-ewid-szamb-20210804.pdf

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Opis

Deklaracja

Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Opis

Wniosek.doc

Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Opis

Wniosek.doc

Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania

Opis

Informacja.doc

Wniosek o dofinansowanie z budżetu Gminy Radłów prac związanych z usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz siedzib instytucji

Opis

Wniosek.docx

Wydanie wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Radłów

Wniosek.doc

Wniosek o określenie wstępnych warunków zjazdu z drogi gminnej/powiatowej.

Wniosek.doc

Wniosek o wyrażenie zgody na dojazd drogą będącą własnością Gminy.

Wniosek.doc

W przypadku planowanego nowego zjazdu z drogi wojewódzkiej dołączyć wstępne warunki RDW w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wstępne oświadczenie

Formularz CEIDG-1 wraz z załacznikami

Opis

ceidg-1-v1.06z.pdf

Formularz CEIDG-1 bez załączników

ceidg-1-v1.06.pdf

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Opis

Wniosek PDF

 

Podatki i opłaty lokalne na 2024 r.

 

Urząd Miejski w Radłowie

ul. Kolejowa 7
33-130 Radłów

NIP: 873-10-01-716
REGON Gminy Radłów: 851660915
REGON Urzędu Miejskiego w Radłowie: 000545656

Pokaż na mapie

Kontakt

tel.: 14 678-20-44

tel.: 14 678-20-73

fax: 14 678-28-18

e-mail: sekretariat@gminaradlow.pl

Godziny urzędowania

Dzień Godzina
Poniedziałek 7:30 - 17:00
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych została współfinansowana ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji oraz projektu „Wdrożenie standardów świadczenia elektronicznych usług publicznych - ePUAP w gminie: Wierzchosławice, Pleśna, Radłów, Szczurowa, Zakliczyn” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.