Pokaż
menu
boczne

Aktualności

Ograniczenia w obsłudze mieszkańców

wtorek, 18 stycznia 2022

Burmistrz Radłowa wprowadza ograniczenia w funkcjonowaniu Urzędu Miejskiego w Radłowie, polegające na zaprzestaniu bezpośredniej obsługi interesantów.

W związku z potwierdzonym zakażeniem COVID-19 u jednego z pracowników Urzędu, ograniczenia zostają wprowadzone od 18 stycznia 2022 r. do odwołania.

Telefoniczna obsługa pod numerem telefonu: 14 678 20 44 lub 14 678 20 73.

 

Godziny pracy Urzędu:

  • poniedziałek 07:30 - 17:00
  • wtorek-czwartek 07:30 - 15:30
  • piątek 07:30 - 14:00

 

Korespondencję kierowaną do Burmistrza Radłowa i Urzędu Miejskiego w Radłowie, prosimy wrzucać do urny umieszczonej obok drzwi wejściowych do urzędu.

Składanie wniosków o dowody osobiste oraz odbiór dowodów osobistych możliwy po wcześniejsczym telefonicznym ustaleniu terminu pod numerem: 14 678 20 44 wew. 16, 21 lub 14 678 20 73 wew. 16, 21

W Urzędzie Stanu Cywilnego możliwa jest tylko rejestracja zgonu po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu pod numerem: 14 678 20 44 wew. 21 lub 14 678 20 73 wew. 21

Podania o wydanie pozostałych dokumentów z Urzędu Stanu Cywilnego prosimy składać drogą pocztową oraz elektroniczną - ePUAP lub w sąsiednich Urzędach Stanu Cywilnego.

Informujemy również, że kasa Urzędu Miejskiego w Radłowie jest nieczynna.

Kategorie spraw urzędowych

Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew/krzewów

11.01.2022

Wniosek o wycinkę .docx
Wniosek o wycinkę .pdf

Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb), przydomowych oczyszczalni ścieków

Opis

Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków PDF
zgl-ewid-szamb-20210804.pdf

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Opis

Deklaracja

Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Opis

Wniosek.doc

Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Opis

Wniosek.doc

Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania

Opis

Informacja.doc

Wniosek o dofinansowanie z budżetu Gminy Radłów prac związanych z usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz siedzib instytucji

Opis

Wniosek.docx

Wydanie wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Radłów

Wniosek.doc

Wniosek o określenie wstępnych warunków zjazdu z drogi gminnej/powiatowej.

Wniosek.doc

Wniosek o wyrażenie zgody na dojazd drogą będącą własnością Gminy.

Wniosek.doc

W przypadku planowanego nowego zjazdu z drogi wojewódzkiej dołączyć wstępne warunki RDW w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wstępne oświadczenie

Formularz CEIDG-1 wraz z załacznikami

Opis

ceidg-1-v1.06z.pdf

Formularz CEIDG-1 bez załączników

ceidg-1-v1.06.pdf

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Opis

Wniosek PDF

 

Podatki i opłaty lokalne na 2024 r.

 

Urząd Miejski w Radłowie

ul. Kolejowa 7
33-130 Radłów

NIP: 873-10-01-716
REGON Gminy Radłów: 851660915
REGON Urzędu Miejskiego w Radłowie: 000545656

Pokaż na mapie

Kontakt

tel.: 14 678-20-44

tel.: 14 678-20-73

fax: 14 678-28-18

e-mail: sekretariat@gminaradlow.pl

Godziny urzędowania

Dzień Godzina
Poniedziałek 7:30 - 17:00
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych została współfinansowana ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji oraz projektu „Wdrożenie standardów świadczenia elektronicznych usług publicznych - ePUAP w gminie: Wierzchosławice, Pleśna, Radłów, Szczurowa, Zakliczyn” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.