Pokaż
menu
boczne

Aktualności

Konkurs na pisankę

niedziela, 04 marca 2018

Zapraszamy do udziału w konkursie na pisankę ludową!

Organizatorem konkursu jest Gminne Centrum Kultury i Czytelnictwa w Radłowie. Celem konkursu jest kultywowanie tradycji ludowego zdobnictwa pisanek, wytwarzanie przedmiotów tradycyjnej kultury plastycznej związanej z okresem wielkanocnym, kultywowanie tradycji rękodzieła, zaszczepienie szacunku do kultury ludowej.

Do konkursu zapraszamy dzieci, młodzież oraz dorosłych mieszkańców Gminy Radłów.

Konkurs na pisankę

REGULAMIN KONKURSU NA PISANKĘ LUDOWĄ 

Organizator: Gminne Centrum Kultury i Czytelnictwa w Radłowie 

Celem konkursu jest kultywowanie tradycji ludowego zdobnictwa pisanek, wytwarzanie przedmiotów tradycyjnej kultury plastycznej związanej z okresem wielkanocnym, kultywowanie tradycji rękodzieła, zaszczepienie szacunku do kultury ludowej.

Do konkursu zapraszamy dzieci, młodzież oraz dorosłych mieszkańców Gminy Radłów.

Przedmiotem konkursu są: 

• PISANKA TRADYCYJNA: 

✓ wykonana techniką rytowniczą (drapana),

✓ wykonana techniką batikową (pisana woskiem),

✓ wykonana innymi technikami (trawiona w kwasie, oklejana tradycyjnymi materiałami),

✓ barwiona w naturalnych wywarach (kraszanka)
(np. łupiny z cebuli, orzecha włoskiego, kory dębu, olchy, młodej jabłoni, pędów z młodego żyta,
kwiatu nagietka, malwy, listków barwinka, soku z buraka itp. ...)

• PISANKA WSPÓŁCZESNA
✓ Wykonana różnorodnymi technikami zdobniczymi z wyłączeniem użycia tworzyw sztucznych i gotowych materiałów (kalkomania, naklejki, cekiny) 

Przy ocenie prac pod uwagę wzięte będą takie elementy jak:

♦ sposób zdobienia oraz użyte materiały,
♦ precyzja wykonania,
♦ walory artystyczne. 

UWAGA! MINIMALNA ILOŚĆ PISANEK DO OCENY – 3 SZT. 

NAGRODY

Prace nadesłane na konkurs zostaną nagrodzone w dwóch kategoriach: 

- najładniejsza pisanka tradycyjna 

- najładniejsza pisanka współczesna

Do konkursu gminnego szkoła może zgłosić maksymalnie po 3 prace w poszczególnych kategoriach wiekowych: klasy I-III, IV-VI, VII i gimnazja. 

Wszyscy uczestnicy otrzymają pamiątkowe dyplomy a w każdej kategorii konkursowej za miejsca I-III zostaną przyznane nagrody upominki. 

Prace konkursowe należy dostarczyć do dnia 22.03.2018 r. do godziny 16:00 do Gminnego Ocena prac w dniu 22.03.2018r.po godzinie 16:00 

Wręczenie nagród 26.03.2018 r. o godz. 10:00 w Gminnym Centrum Kultury w Radłowie 

Nagrody oraz prace konkursowe można odebrać do dnia 29.03.2018r. Nieodebrane nagrody i dyplomy zostaną przekazane do szkół 

SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W KONKURSIE 

Uczestnicy wyrażają zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez organizatorów na potrzeby organizacji imprezy oraz zgodnie z celami statutowymi organizatorów imprez (w tym na umieszczenie ich na stronach internetowych) 

Centrum Kultury w Radłowie

Kategorie spraw urzędowych

Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew/krzewów

11.01.2022

Wniosek o wycinkę .docx
Wniosek o wycinkę .pdf

Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb), przydomowych oczyszczalni ścieków

Opis

Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków PDF
zgl-ewid-szamb-20210804.pdf

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Opis

Deklaracja

Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Opis

Wniosek.doc

Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Opis

Wniosek.doc

Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania

Opis

Informacja.doc

Wniosek o dofinansowanie z budżetu Gminy Radłów prac związanych z usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz siedzib instytucji

Opis

Wniosek.docx

Wydanie wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Radłów

Wniosek.doc

Wniosek o określenie wstępnych warunków zjazdu z drogi gminnej/powiatowej.

Wniosek.doc

Wniosek o wyrażenie zgody na dojazd drogą będącą własnością Gminy.

Wniosek.doc

W przypadku planowanego nowego zjazdu z drogi wojewódzkiej dołączyć wstępne warunki RDW w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wstępne oświadczenie

Formularz CEIDG-1 wraz z załacznikami

Opis

ceidg-1-v1.06z.pdf

Formularz CEIDG-1 bez załączników

ceidg-1-v1.06.pdf

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Opis

Wniosek PDF

 

Podatki i opłaty lokalne na 2024 r.

 

Urząd Miejski w Radłowie

ul. Kolejowa 7
33-130 Radłów

NIP: 873-10-01-716
REGON Gminy Radłów: 851660915
REGON Urzędu Miejskiego w Radłowie: 000545656

Pokaż na mapie

Kontakt

tel.: 14 678-20-44

tel.: 14 678-20-73

fax: 14 678-28-18

e-mail: sekretariat@gminaradlow.pl

Godziny urzędowania

Dzień Godzina
Poniedziałek 7:30 - 17:00
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych została współfinansowana ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji oraz projektu „Wdrożenie standardów świadczenia elektronicznych usług publicznych - ePUAP w gminie: Wierzchosławice, Pleśna, Radłów, Szczurowa, Zakliczyn” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.