Pokaż
menu
boczne

Aktualności

Komunikat dot. jodku potasu

wtorek, 04 października 2022

W przypadku zaistnienia awarii elektrowni jądrowej i uwolnienia do atmosfery radioaktywnego jodu - prosimy mieszkańców o zapoznanie się z punktami wydawania jodku potasu.

Punkty będą uruchomione tylko w przypadku realnego zagrożenia, o czym mieszkańcy będą informowani.

 

Punkty wydawania jodku potasu:
1.    Dla miejscowości RADŁÓW - Publiczny Samodzielny Ośrodek Zdrowia w Radłowie; ul. Brzeska 9, 33-130 Radłów
2.    Dla miejscowości: SIEDLEC, SANOKA, ŁĘKA SIEDLECKA, GLÓW, BRZEŹNICA – Dom Ludowy w Łęce Siedleckiej;  Łęka Siedlecka 94, 33-130 Łęka Siedlecka
3.    Dla miejscowości NIWKA – Niepubliczna Szkoła Podstawowa w Niwce – Niwka 25, 33-130 Radłów
4.    Dla miejscowości ZABAWA – Publiczny Samodzielny Ośrodek Zdrowia w Zabawie; ul. Bł. Karoliny Kózkówny 83/1, 33-133 Wał-Ruda
5.    Dla miejscowości: WAŁ-RUDA, WOLA RADŁOWSKA – Dom Kultury w Wał-Rudzie, Wał-Ruda 240, 33-133 Wał-Ruda
6.    Dla miejscowości BISKUPICE RADŁOWSKIE - Dom Kultury w Biskupicach Radłowskich, ul. Bohaterów Września 14a, 33-130 Biskupice Radłowskie
7.    Dla miejscowości: MARCINKOWICE, ZDROCHEC, PRZYBYSŁAWICE  - Dom Kultury w Marcinkowicach, Marcinkowice 92, 33-273 Marcinkowice

 

Podkreślić należy, że w chwili obecnej nie występuje zagrożenie skażeniem radiacyjnym. Sytuacja jest na bieżąco monitorowana przez Państwową Agencję Atomistyki.

 

Dodatkowo zachęcamy Państwa do śledzenia profilu Gminy Radłow na Facebooku oraz zapisania się do systemu powiadamiania mieszkańców
Dzięki niemu można być na bieżąco z wszystkim ważnymi informacjami dotyczącymi zagrożeń meteorologicznych, przerwach w dostawie wody oraz innych ważnych wydarzeniach z życia gminy.
Udział w nim jest bezpłatny. 
Informację o tym jak można zarejestrować się w systemie Alcetel dostępne są tutaj.

 

Broszura informacyjna

Broszura

Broszura

Kategorie spraw urzędowych

Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew/krzewów

11.01.2022

Wniosek o wycinkę .docx
Wniosek o wycinkę .pdf

Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb), przydomowych oczyszczalni ścieków

Opis

Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków PDF
zgl-ewid-szamb-20210804.pdf

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Opis

Deklaracja

Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Opis

Wniosek.doc

Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Opis

Wniosek.doc

Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania

Opis

Informacja.doc

Wniosek o dofinansowanie z budżetu Gminy Radłów prac związanych z usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz siedzib instytucji

Opis

Wniosek.docx

Wydanie wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Radłów

Wniosek.doc

Wniosek o określenie wstępnych warunków zjazdu z drogi gminnej/powiatowej.

Wniosek.doc

Wniosek o wyrażenie zgody na dojazd drogą będącą własnością Gminy.

Wniosek.doc

W przypadku planowanego nowego zjazdu z drogi wojewódzkiej dołączyć wstępne warunki RDW w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wstępne oświadczenie

Formularz CEIDG-1 wraz z załacznikami

Opis

ceidg-1-v1.06z.pdf

Formularz CEIDG-1 bez załączników

ceidg-1-v1.06.pdf

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Opis

Wniosek PDF

 

Podatki i opłaty lokalne na 2024 r.

 

Urząd Miejski w Radłowie

ul. Kolejowa 7
33-130 Radłów

NIP: 873-10-01-716
REGON Gminy Radłów: 851660915
REGON Urzędu Miejskiego w Radłowie: 000545656

Pokaż na mapie

Kontakt

tel.: 14 678-20-44

tel.: 14 678-20-73

fax: 14 678-28-18

e-mail: sekretariat@gminaradlow.pl

Godziny urzędowania

Dzień Godzina
Poniedziałek 7:30 - 17:00
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych została współfinansowana ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji oraz projektu „Wdrożenie standardów świadczenia elektronicznych usług publicznych - ePUAP w gminie: Wierzchosławice, Pleśna, Radłów, Szczurowa, Zakliczyn” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.