Pokaż
menu
boczne

Aktualności

Gotuj po hiszpańsku II

czwartek, 04 lipca 2019

Rekrutacja do VII edycji międzynarodowego projektu rozwoju kompetencji w zawodzie Kucharz – „Gotuj po hiszpańsku II”

Fundacja PROAKTYWNI prowadzi rekrutację do VII edycji „Gotuj po hiszpańsku II”, projektu kształcenia umiejętności kulinarnych w zakresie kuchni śródziemnomorskiej w Hiszpanii.

Zapraszamy:
- osoby w wieku 18-35 lat
- osoby bezrobotne
- osoby bierne zawodowo
- osoby zamieszkałe w Małopolsce

Formy wsparcia przewidziane w projekcie:

I. PRZYGOTOWANIE DO WYJAZDU: (ok. 1,5 miesiąca)
- kurs języka hiszpańskiego
- zwrot kosztów dojazdu na warsztaty i kurs hiszpańskiego
- stypendium szkoleniowe za każdą godzinę uczestnictwa w zajęciach
- ubezpieczenie

II. W TRAKCIE POBYTU ZA GRANICĄ (2 miesiące)
- kurs kuchni śródziemnomorskiej w hiszpańskiej szkole gastronomicznej
- kurs j. hiszpańskiego
- wyjścia integracyjno-kulturalne
- praktyki w hiszpańskich restauracjach
- bilety lotnicze i dojazd do miejsca zakwaterowania
- zakwaterowanie w apartamentach blisko centrum Walencji
- WIFI w apartamencie
- wyżywienie na praktykach i w trakcie kursu kulinarnego
- kieszonkowe na wyżywienie
- karta miejska na transport lokalny
- strój roboczy na zajęcia
- dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne i karty EKUZ
- dodatkowo ubezpieczenie NNW i na koszty leczenie w towarzystwie ubezpieczeniowym

III. PO POWROCIE (do chwili znalezienia zatrudnienia)
- wsparcie pośrednika pracy i pomoc w znalezieniu zatrudnienia
- warsztaty aktywnego poszukiwania pracy i autoprezentacji
- staże

Gotuj

Szczegółowe informacje o projekcie i formularz aplikacyjny dostępne są na stronie internetowej www.gotujpohiszpansku.pl oraz w Biurze Projektu: tel. 12 200 21 77, e-mail gotuj@fundacjaproaktywni.pl, ul. Szlak 8a, 31-161 Kraków.

Kategorie spraw urzędowych

Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew/krzewów

11.01.2022

Wniosek o wycinkę .docx
Wniosek o wycinkę .pdf

Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb), przydomowych oczyszczalni ścieków

Opis

Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków PDF
zgl-ewid-szamb-20210804.pdf

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Opis

Deklaracja

Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Opis

Wniosek.doc

Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Opis

Wniosek.doc

Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania

Opis

Informacja.doc

Wniosek o dofinansowanie z budżetu Gminy Radłów prac związanych z usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz siedzib instytucji

Opis

Wniosek.docx

Wydanie wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Radłów

Wniosek.doc

Wniosek o określenie wstępnych warunków zjazdu z drogi gminnej/powiatowej.

Wniosek.doc

Wniosek o wyrażenie zgody na dojazd drogą będącą własnością Gminy.

Wniosek.doc

W przypadku planowanego nowego zjazdu z drogi wojewódzkiej dołączyć wstępne warunki RDW w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wstępne oświadczenie

Formularz CEIDG-1 wraz z załacznikami

Opis

ceidg-1-v1.06z.pdf

Formularz CEIDG-1 bez załączników

ceidg-1-v1.06.pdf

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Opis

Wniosek PDF

 

Podatki i opłaty lokalne na 2024 r.

 

Urząd Miejski w Radłowie

ul. Kolejowa 7
33-130 Radłów

NIP: 873-10-01-716
REGON Gminy Radłów: 851660915
REGON Urzędu Miejskiego w Radłowie: 000545656

Pokaż na mapie

Kontakt

tel.: 14 678-20-44

tel.: 14 678-20-73

fax: 14 678-28-18

e-mail: sekretariat@gminaradlow.pl

Godziny urzędowania

Dzień Godzina
Poniedziałek 7:30 - 17:00
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych została współfinansowana ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji oraz projektu „Wdrożenie standardów świadczenia elektronicznych usług publicznych - ePUAP w gminie: Wierzchosławice, Pleśna, Radłów, Szczurowa, Zakliczyn” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.