Pokaż
menu
boczne

Aktualności

Frekwencja z godz. 12:00 i 17:00

niedziela, 18 maja 2025

Informacja o frekwencji w wyborach Prezydenta RP 2025 z godziny 12:00 i 17:00

Frekwencja z godz. 17:00

Informacja o frekwencji w wyborach Prezydenta RP 2025 z godziny 17:00 z 14 obwodów.
Liczba uprawnionych: 7304
Liczba wyborców, którym wydano karty do głosowania: 3214
Frekwencja w Gminie Radłów: 44,00%

Frekwencja z podziałem na obwody głosowania:
1 -   Radłów 1 -   39,91%
2 -   Radłów 2 -  42,86%
3 -   Niwka    43,87%
4 -   Biskupice Radłowskie    38,27%
5 -   Łęka Siedlecka    50,00%
6 -   Marcinkowice    36,15%
7 -   Zabawa    49,54%
8 -   Wola Radłowska, Brzeźnica    46,48%
9 -   Glów    51,88%
10 -   Sanoka    50,27%
11 -   Siedlec    44,62%
12 -   Zdrochec    38,69%
13 -   Przybysławice    47,21%
14 -   Wał-Ruda    49,41%

 

 

Frekwencja z godz. 12:00

Liczba uprawnionych: 7297
Liczba wyborców, którym wydano karty do głosowania: 1478

Frekwencja w Gminie Radłów: 20,25%

Frekwencja z podziałem na obwody głosowania:
1 - Radłów 1 - 15,58%
2 - Radłów 2 - 18,74%
3 - Niwka - 21,34%
4 - Biskupice Radłowskie - 17,22%
5 - Łęka Siedlecka - 25,65%
6 - Marcinkowice - 12,68%
7 - Zabawa - 21,78%
8 - Wola Radłowska, Brzeźnica - 22,47%
9 - Glów - 35,00%
10 - Sanoka - 29,19%
11 - Siedlec - 25,50%
12 - Zdrochec - 12,75%
13 - Przybysławice - 22,35%
14 - Wał-Ruda - 24,16%

r

Kategorie spraw urzędowych

Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb), przydomowych oczyszczalni ścieków

Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków PDF
zgl-ewid-szamb-20210804.pdf

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Deklaracja

Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Wniosek.doc

Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Wniosek.doc

Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania

Informacja.doc

Wniosek o dofinansowanie z budżetu Gminy Radłów prac związanych z usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz siedzib instytucji

Wniosek.docx

Wydanie wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Radłów

Wniosek.doc

Wniosek o określenie wstępnych warunków zjazdu z drogi gminnej/powiatowej.

Wniosek.doc

Wniosek o wyrażenie zgody na dojazd drogą będącą własnością Gminy.

Wniosek.doc

W przypadku planowanego nowego zjazdu z drogi wojewódzkiej dołączyć wstępne warunki RDW w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wstępne oświadczenie

Formularz CEIDG-1 wraz z załacznikami

Opis

ceidg-1-v1.06z.pdf

Formularz CEIDG-1 bez załączników

ceidg-1-v1.06.pdf

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Opis

Wniosek PDF

 

Podatki i opłaty lokalne na 2025 r.

 

Urząd Miejski w Radłowie

ul. Kolejowa 7
33-130 Radłów

NIP: 873-10-01-716
REGON Gminy Radłów: 851660915
REGON Urzędu Miejskiego w Radłowie: 000545656

Pokaż na mapie

Kontakt

tel.: 14 678-20-44

tel.: 14 678-20-73

fax: 14 678-28-18

e-mail: sekretariat@gminaradlow.pl

Godziny urzędowania

Dzień Godzina
Poniedziałek 7:30 - 17:00
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych została współfinansowana ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji oraz projektu „Wdrożenie standardów świadczenia elektronicznych usług publicznych - ePUAP w gminie: Wierzchosławice, Pleśna, Radłów, Szczurowa, Zakliczyn” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.