Pokaż
menu
boczne

Aktualności

Dożynki Gminy Radłów 2022

wtorek, 16 sierpnia 2022

Za nami dożynki gminy Radłów, które w tym roku odbyły się na radłowskim rynku.

Rozpoczęły się uroczystą mszą świętą dziękczynną, sprawowaną w miejscowym kościele, a następnie w barwnym korowodzie wszyscy przeszli na rynek, gdzie odbyły się główne uroczystości.

Nie zabrakło dobrego jedzenia i świetnej muzyki, a także tradycyjnego dziękowania za plony. Podczas dożynek nadano pośmiertnie tytuł Honorowego Obywatela Miasta i Gminy Radłów Stanisławowi Mierzwie, pochodzącemu z Biskupic Radłowskich działaczowi ruchu ludowego, współpracownikowi Wincentego Witosa i wykonawcy jego testamentu politycznego, jednemu z przywódców Polski Podziemnej. W imieniu Stanisława Mierzwy, głos zabrał jego najmłodszy syn, Wojciech Mierzwa.
Starostami Dożynek byli państwo Joanna i Tomasz Witkowie.

Obrzęd dożynkowy, jak co roku, przedstawił Zespół Regionalny „Biskupianie”. Nie zabrakło konkursu na najpiękniejszy tradycyjny wieniec dożynkowy. W tym roku pierwsze miejsce zajął wieniec z sołectwa Wał-Ruda (wieniec ten będzie reprezentował gminę Radłów na Dożynkach Małopolskich) i Łęka Siedlecka. Sołtysem Roku został Przewodniczący Zarządu Osiedla Radłów, pan Kazimierz Urbanek.

Swoją obecnością radłowskie Święto Plonów zaszczycili: pani poseł Anna Pieczarka, poseł Władysław Kosiniak-Kamysz, marszałek Województwa Małopolskiego Marta Malec-Lech, wicewojewoda małopolski Ryszard Pagacz, Wiceprzewodniczący Sejmiku Województwa Małopolskiego Wojciech Skruch, radni powiatowi Marek Podraza i Stefan Dzik, burmistrz Żabna Marta Herduś, prof. Edward Mleczko – Honorowy Obywatel Miasta i Gminy Radłów.

Na zakończenie wspólnego świętowania odbyła się biesiada poprowadzona przez Kapele Góralską BESKID oraz zabawa taneczna.

Galeria

Anna M. Kędzior

Kategorie spraw urzędowych

Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew/krzewów

11.01.2022

Wniosek o wycinkę .docx
Wniosek o wycinkę .pdf

Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb), przydomowych oczyszczalni ścieków

Opis

Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków PDF
zgl-ewid-szamb-20210804.pdf

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Opis

Deklaracja

Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Opis

Wniosek.doc

Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Opis

Wniosek.doc

Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania

Opis

Informacja.doc

Wniosek o dofinansowanie z budżetu Gminy Radłów prac związanych z usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz siedzib instytucji

Opis

Wniosek.docx

Wydanie wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Radłów

Wniosek.doc

Wniosek o określenie wstępnych warunków zjazdu z drogi gminnej/powiatowej.

Wniosek.doc

Wniosek o wyrażenie zgody na dojazd drogą będącą własnością Gminy.

Wniosek.doc

W przypadku planowanego nowego zjazdu z drogi wojewódzkiej dołączyć wstępne warunki RDW w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wstępne oświadczenie

Formularz CEIDG-1 wraz z załacznikami

Opis

ceidg-1-v1.06z.pdf

Formularz CEIDG-1 bez załączników

ceidg-1-v1.06.pdf

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Opis

Wniosek PDF

 

Podatki i opłaty lokalne na 2024 r.

 

Urząd Miejski w Radłowie

ul. Kolejowa 7
33-130 Radłów

NIP: 873-10-01-716
REGON Gminy Radłów: 851660915
REGON Urzędu Miejskiego w Radłowie: 000545656

Pokaż na mapie

Kontakt

tel.: 14 678-20-44

tel.: 14 678-20-73

fax: 14 678-28-18

e-mail: sekretariat@gminaradlow.pl

Godziny urzędowania

Dzień Godzina
Poniedziałek 7:30 - 17:00
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych została współfinansowana ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji oraz projektu „Wdrożenie standardów świadczenia elektronicznych usług publicznych - ePUAP w gminie: Wierzchosławice, Pleśna, Radłów, Szczurowa, Zakliczyn” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.