Pokaż
menu
boczne

Aktualności

Dobry Start 300+

piątek, 19 czerwca 2020

 Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Radłowie informuje, że nowy okres zasiłkowy – świadczenia „Dobry Start” przypada na okres od 1 lipca 2020 r. do 30 listopada 2020 r.

Wnioski można składać:

- w przypadku wniosków składanych drogą elektroniczną od 1 lipca 2020 r. do 30 listopada 2020 r.

(przez stronę Ministerstwa Rodziny empatia.mrpips.gov.pl, portal Emp@tia, poprzez kanał bankowości elektronicznej  takich, banków jak: Alior Bank SA, Bank Millennium SA, Bank Pekao SA, Bank Pocztowy SA, Bank Polskiej Spółdzielczości SA oraz wybrane zrzeszone Banki Spółdzielcze, Credit Agricole Bank Polska SA, Getin Noble Bank SA,  Bank Spółdzielczy Rzemiosła w Krakowie, ING Bank Śląski SA, Krakowski Bank Spółdzielczy, mBank SA, Nest Bank S.A, PKO Bank Polski SA (oraz Inteligo), SGB-Bank SA oraz wybrane zrzeszone Banki Spółdzielcze, Banku BGŻ BNP Paribas.

W związku z chorobą zakaźną COVID-19 wywołaną wirusem SARS-CoV-2, ze względu na bezpieczeństwo zachęcamy do złożenia wniosku droga elektroniczną.

- w przypadku wersji papierowej od 1 sierpnia 2020 r. do 30 listopada 2020 r.,

Wnioski można odebrać i złożyć w Dziale Świadczeń Wychowawczych w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Radłowie ul. Brzeska 9

lub pobrać ze strony internetowej: https://www.gov.pl/web/rodzina/wzor-wniosku-o-swiadczenie-dobry-start

W roku 2020 nie składa się wniosków na świadczenie wychowawcze (500+). W celu uzyskania świadczeń wychowawczego na kolejny okres 2021/2022 wnioski będą przyjmowane od dnia 1 kwietnia 2021, a w przypadku wniosków składnych drogą elektroniczną – od dnia 1 lutego 2021 r.

 

Program „Dobry Start” to 300 zł jednorazowego wsparcia dla wszystkich uczniów rozpoczynających rok szkolny. Rodziny otrzymają świadczenie bez względu na dochód.

Dobry Start

Kategorie spraw urzędowych

Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew/krzewów

11.01.2022

Wniosek o wycinkę .docx
Wniosek o wycinkę .pdf

Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb), przydomowych oczyszczalni ścieków

Opis

Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków PDF
zgl-ewid-szamb-20210804.pdf

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Opis

Deklaracja

Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Opis

Wniosek.doc

Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Opis

Wniosek.doc

Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania

Opis

Informacja.doc

Wniosek o dofinansowanie z budżetu Gminy Radłów prac związanych z usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz siedzib instytucji

Opis

Wniosek.docx

Wydanie wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Radłów

Wniosek.doc

Wniosek o określenie wstępnych warunków zjazdu z drogi gminnej/powiatowej.

Wniosek.doc

Wniosek o wyrażenie zgody na dojazd drogą będącą własnością Gminy.

Wniosek.doc

W przypadku planowanego nowego zjazdu z drogi wojewódzkiej dołączyć wstępne warunki RDW w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wstępne oświadczenie

Formularz CEIDG-1 wraz z załacznikami

Opis

ceidg-1-v1.06z.pdf

Formularz CEIDG-1 bez załączników

ceidg-1-v1.06.pdf

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Opis

Wniosek PDF

 

Podatki i opłaty lokalne na 2024 r.

 

Urząd Miejski w Radłowie

ul. Kolejowa 7
33-130 Radłów

NIP: 873-10-01-716
REGON Gminy Radłów: 851660915
REGON Urzędu Miejskiego w Radłowie: 000545656

Pokaż na mapie

Kontakt

tel.: 14 678-20-44

tel.: 14 678-20-73

fax: 14 678-28-18

e-mail: sekretariat@gminaradlow.pl

Godziny urzędowania

Dzień Godzina
Poniedziałek 7:30 - 17:00
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych została współfinansowana ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji oraz projektu „Wdrożenie standardów świadczenia elektronicznych usług publicznych - ePUAP w gminie: Wierzchosławice, Pleśna, Radłów, Szczurowa, Zakliczyn” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.