Pokaż
menu
boczne

Aktualności

Dla pasjonatów fotografii i miłośników wsi

czwartek, 04 lipca 2019

Konkurs fotograficzny „Rolnicza Małopolska” z okazji 25-lecia Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.

ARiMR obchodzi w tym roku 25-lecie działalności. Z tej okazji przygotowała dla mieszkańców naszego województwa szereg konkursów. 1 lipca rozpoczął się konkurs fotograficzny „Rolnicza Małopolska. 25 zdjęć na 25-lecie ARiMR”. Mogą w nim wziąć udział wszyscy, którzy fotografują amatorsko i będą chcieli uczynić tematem swoich zdjęć małopolskie rolnictwo.

Ćwierć wieku wsparcia krajowego, a od 15 lat przede wszystkim unijnego, to gigantyczny postęp na obszarach wiejskich. Nowoczesne ciągniki, maszyny, urządzenia oraz chlewnie i obory, bezpieczne gospodarstwa czy zakłady przetwórcze oparte na najnowszych technologiach – to wszystko, co widać na wsi i co daje naszemu rolnictwu możliwość  konkurowania na europejskich i światowych rynkach.

Polscy rolnicy zagospodarowali przez ostatnie 25 lat ponad 330 mld złotych, a efekty wdrażanych przez ARiMR działań mogą teraz zostać uchwycone przez  obiektyw i wziąć udział w konkursie. Każdy uczestnik może przesłać jedno zdjęcie na adres e-mail: malopolski@arimr.gov.pl. Regulamin dostępny jest w siedzibie Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR przy ul. Promienistych 1 oraz na jego profilu na fb: https://www.facebook.com/MalopolskiARiMR/

Warto spróbować swoich sił. Czekają atrakcyjne nagrody, a wystawa prac laureatów oraz wyróżnionych autorów zdjęć uświetni wojewódzkie obchody Jubileuszu ARiMR w Centrum Jana Pawła II w Krakowie, w dniu 29 września.  
Konkurs został objęty patronatem honorowym Witolda Kozłowskiego Marszałka Województwa Małopolskiego oraz opieką medialną TVP3Kraków i Gazety Krakowskiej.

Kategorie spraw urzędowych

Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew/krzewów

11.01.2022

Wniosek o wycinkę .docx
Wniosek o wycinkę .pdf

Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb), przydomowych oczyszczalni ścieków

Opis

Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków PDF
zgl-ewid-szamb-20210804.pdf

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Opis

Deklaracja

Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Opis

Wniosek.doc

Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Opis

Wniosek.doc

Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania

Opis

Informacja.doc

Wniosek o dofinansowanie z budżetu Gminy Radłów prac związanych z usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz siedzib instytucji

Opis

Wniosek.docx

Wydanie wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Radłów

Wniosek.doc

Wniosek o określenie wstępnych warunków zjazdu z drogi gminnej/powiatowej.

Wniosek.doc

Wniosek o wyrażenie zgody na dojazd drogą będącą własnością Gminy.

Wniosek.doc

W przypadku planowanego nowego zjazdu z drogi wojewódzkiej dołączyć wstępne warunki RDW w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wstępne oświadczenie

Formularz CEIDG-1 wraz z załacznikami

Opis

ceidg-1-v1.06z.pdf

Formularz CEIDG-1 bez załączników

ceidg-1-v1.06.pdf

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Opis

Wniosek PDF

 

Podatki i opłaty lokalne na 2024 r.

 

Urząd Miejski w Radłowie

ul. Kolejowa 7
33-130 Radłów

NIP: 873-10-01-716
REGON Gminy Radłów: 851660915
REGON Urzędu Miejskiego w Radłowie: 000545656

Pokaż na mapie

Kontakt

tel.: 14 678-20-44

tel.: 14 678-20-73

fax: 14 678-28-18

e-mail: sekretariat@gminaradlow.pl

Godziny urzędowania

Dzień Godzina
Poniedziałek 7:30 - 17:00
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych została współfinansowana ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji oraz projektu „Wdrożenie standardów świadczenia elektronicznych usług publicznych - ePUAP w gminie: Wierzchosławice, Pleśna, Radłów, Szczurowa, Zakliczyn” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.