Pokaż
menu
boczne

Inwestycje

Pomoc w zapewnieniu gotowości bojowej dla OSP

czwartek, 14 maja 2020

W dniu 24 lutego 2020 r. Zarząd Województwa Małopolskiego podjął Uchwałę w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla gmin na zapewnienie gotowości bojowej jednostkom Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu województwa małopolskiego dotkniętym skutkami powodzi w maju 2019 r. Na mocy Uchwały przyznano dotację 57 gminom w wysokości 898 444 zł. Wśród tych gmin znalazła się również gmina Radłów, która ubiegała się o dotację na zakup sprzętu i elementów odzieży ochronnej do działań bojowych.

W dniu 24 marca 2020 r. została zawarta umowa pomiędzy Województwem Małopolskim a Gminą Radłów dotycząca  udzielenia pomocy finansowej na zapewnienie gotowości bojowej jednostkom Ochotniczych Straży Pożarnych dotkniętym skutkami powodzi w maju 2019 r. Na realizację zadania z budżetu Województwa przyznano naszej Gminie pomoc finansową  w wysokości 6 320,00 zł.

W dniu 14 maja 2020 r. w remizie OSP Radłów, Pan Burmistrz Radłowa Zbigniew Mączka w obecności Komendanta Gminnego ZOSP RP Pana Mieczysława Prosowicza dokonał przekazania na ręce Prezesów jednostek OSP: Przybysławice, Marcinkowice, Siedlec, Wał–Ruda, Wola Radłowska węży W-52 i W-75, a OSP Biskupice Radłowskie, Zabawa i Radłów oprócz węży otrzymała obuwie specjalne FHR 006 Brandbull. Poprzez uzupełnienie braków w pełni zrealizowano zapewnienie gotowości bojowej.

Strażacy doposażonych jednostek OSP wyrażają zadowolenie z pozyskanego sprzętu   i elementów odzieży ochronnej do działań bojowych i składają podziękowania Panu Burmistrzowi oraz Zarządowi Województwa Małopolskiego za zrozumienie  i okazaną pomoc.

 

Projekt współfinansowany ze środków
Województwa Małopolskiego
„ Pomoc popowodziowa”

fot. Kamil Sobota

Kategorie spraw urzędowych

Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew/krzewów

11.01.2022

Wniosek o wycinkę .docx
Wniosek o wycinkę .pdf

Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb), przydomowych oczyszczalni ścieków

Opis

Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków PDF
zgl-ewid-szamb-20210804.pdf

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Opis

Deklaracja

Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Opis

Wniosek.doc

Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Opis

Wniosek.doc

Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania

Opis

Informacja.doc

Wniosek o dofinansowanie z budżetu Gminy Radłów prac związanych z usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz siedzib instytucji

Opis

Wniosek.docx

Wydanie wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Radłów

Wniosek.doc

Wniosek o określenie wstępnych warunków zjazdu z drogi gminnej/powiatowej.

Wniosek.doc

Wniosek o wyrażenie zgody na dojazd drogą będącą własnością Gminy.

Wniosek.doc

W przypadku planowanego nowego zjazdu z drogi wojewódzkiej dołączyć wstępne warunki RDW w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wstępne oświadczenie

Formularz CEIDG-1 wraz z załacznikami

Opis

ceidg-1-v1.06z.pdf

Formularz CEIDG-1 bez załączników

ceidg-1-v1.06.pdf

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Opis

Wniosek PDF

 

Podatki i opłaty lokalne na 2024 r.

 

Urząd Miejski w Radłowie

ul. Kolejowa 7
33-130 Radłów

NIP: 873-10-01-716
REGON Gminy Radłów: 851660915
REGON Urzędu Miejskiego w Radłowie: 000545656

Pokaż na mapie

Kontakt

tel.: 14 678-20-44

tel.: 14 678-20-73

fax: 14 678-28-18

e-mail: sekretariat@gminaradlow.pl

Godziny urzędowania

Dzień Godzina
Poniedziałek 7:30 - 17:00
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych została współfinansowana ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji oraz projektu „Wdrożenie standardów świadczenia elektronicznych usług publicznych - ePUAP w gminie: Wierzchosławice, Pleśna, Radłów, Szczurowa, Zakliczyn” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.