Pokaż
menu
boczne

Informacje

Ćwierćmaraton w Brzeźnicy ku pamięci bohaterów

poniedziałek, 15 września 2025

6 września 2025 roku w miejscowości Brzeźnica odbył się Otwarty Ćwierćmaraton Przełajowy z okazji 86. rocznicy Bitwy Radłowskiej.

Bieg został przeprowadzony w ramach realizacji zadania publicznego Województwa Małopolskiego w obszarze wsparcia i upowszechniania kultury fizycznej w 2025 roku pn. „Małopolska na Sportowo”.

Zawody cieszyły się dużym zainteresowaniem. W Otwartym Ćwierćmaratonie Przełajowym wzięło udział 56 zawodników z terenu województwa małopolskiego. choć deszcz i wymagająca trasa przełajowa sprawiły, że bieg nie należał do łatwych.

Każdy uczestnik biegu otrzymał pakiet startowy obejmujący pamiątkowy medal, koszulkę i drobne upominki. Po ukończeniu rywalizacji zawodnicy mogli liczyć na ciepły posiłek i napoje, a zwycięzcy w poszczególnych kategoriach wiekowych odebrali nagrody, statuetki oraz dyplomy przygotowane przez organizatorów.

Organizatorem zawodów było Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Sportu i Turystyki „START” w Radłowie przy współpracy z Urzędem Miejskim w Radłowie, Sołectwem i Radą Sołecką wsi Brzeźnica oraz Gminnym Centrum Kultury i Czytelnictwa w Radłowie.

 

Wyniki Ćwierćmaratonu

Kategoria I – mężczyźni
1. Jakub Molczyk
2. Przemysław Ziejka
3. Przemysław Szczepanik
4. Kamil Padło
5. Dawid Prosowicz
6. Michał Żmuda

Kategoria II – kobiety
1. Renata Peca
2. Joanna Szylar
3. Anna Dziaduła
4. Ilona Prosowicz
5. Katarzyna Cygan
6. Mariola Marszałek

Dziękujemy wszystkim za udział w biegu, a zwycięzcom serdecznie gratulujemy osiągniętych wyników.

 

Galeria

Fot. Krzysztof Skóra

r

Kategorie spraw urzędowych

Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb), przydomowych oczyszczalni ścieków

Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków PDF
zgl-ewid-szamb-20210804.pdf

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Deklaracja

Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Wniosek.doc

Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Wniosek.doc

Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania

Informacja.doc

Wniosek o dofinansowanie z budżetu Gminy Radłów prac związanych z usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz siedzib instytucji

Wniosek.docx

Wydanie wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Radłów

Wniosek.doc

Wniosek o określenie wstępnych warunków zjazdu z drogi gminnej/powiatowej.

Wniosek.doc

Wniosek o wyrażenie zgody na dojazd drogą będącą własnością Gminy.

Wniosek.doc

W przypadku planowanego nowego zjazdu z drogi wojewódzkiej dołączyć wstępne warunki RDW w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wstępne oświadczenie

Formularz CEIDG-1 wraz z załacznikami

Opis

ceidg-1-v1.06z.pdf

Formularz CEIDG-1 bez załączników

ceidg-1-v1.06.pdf

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Opis

Wniosek PDF

 

Podatki i opłaty lokalne na 2025 r.

 

Urząd Miejski w Radłowie

ul. Kolejowa 7
33-130 Radłów

NIP: 873-10-01-716
REGON Gminy Radłów: 851660915
REGON Urzędu Miejskiego w Radłowie: 000545656

Pokaż na mapie

Kontakt

tel.: 14 678-20-44

tel.: 14 678-20-73

fax: 14 678-28-18

e-mail: sekretariat@gminaradlow.pl

Godziny urzędowania

Dzień Godzina
Poniedziałek 7:30 - 17:00
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych została współfinansowana ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji oraz projektu „Wdrożenie standardów świadczenia elektronicznych usług publicznych - ePUAP w gminie: Wierzchosławice, Pleśna, Radłów, Szczurowa, Zakliczyn” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.