Pokaż
menu
boczne

Aktualności

BEZPŁATNA przestrzeń biurowa w Tarnowie!

wtorek, 31 sierpnia 2021

DESK Strefa Przedsiębiorcy

Zapraszamy wszystkich przedsiębiorców do naszej tarnowskiej BEZPŁATNEJ strefy coworkingu!
U nas możesz w spokoju i ciszy przeprowadzić swoje wideo konferencje, korepetycje, spotkania z klientem, rozmowy rekrutacyjne, mini szkolenia lub po prostu popracować za biurkiem.

Do dyspozycji mamy 3 sale:

  • Sala komputerowa obejmująca 5 stanowisk do pracy, a także wygodne kolorowe EKO pufy, na których można rozsiąść się i na chwilę zapomnieć o pracy,
  • Sala spotkań indywidualnych przeznaczona dla max. 4 osób wyposażona w flipchart,
  • Sala Konferencyjna przeznaczona dla 12 osób wyposażona w telewizor, rzutnik, projektor, tablicę magnetyczną.

W naszej przestrzeni dbamy o dezynfekcje każdego stanowiska/sali po każdorazowym wynajęciu przez naszych zarejestrowanych przedsiębiorców. Wszystkie strefy posiadają Wi-Fi. Dodatkowo umożliwiamy darmowe korzystanie z naszej drukarki, kserokopiarki oraz skanera.

W DESK-u znajduję się również aneks kuchenny, w którym możesz zrobić herbatę, kawę lub podgrzać posiłek.

Zarezerwuj miejsce dla siebie już dziś !

Nasza siedziba mieści się w centrum Tarnowa, w budynku Urzędu Miasta Tarnowa (Sala Lustrzana) przy ul. Wałowej 10. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 18.00.

Telefon: +48 14 639 08 75
e-mail: strefaprzedsiebiorcy@gmail.com
www: www.desktarnow.pl

Fb: www.facebook.com/DESKWalowa10
Fb: www.facebook.com/FRRE.Tarnow/
IG: https://www.instagram.com/desk_tarnow/

Strefa przedsiębiorcy DESK prowadzona jest przez Fundację Regionalnego Rozwoju Edukacji. Projekt współfinansowany z budżetu Miasta Tarnowa w kwocie 144 900,00 zł.

Kategorie spraw urzędowych

Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew/krzewów

11.01.2022

Wniosek o wycinkę .docx
Wniosek o wycinkę .pdf

Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb), przydomowych oczyszczalni ścieków

Opis

Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków PDF
zgl-ewid-szamb-20210804.pdf

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Opis

Deklaracja

Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Opis

Wniosek.doc

Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Opis

Wniosek.doc

Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania

Opis

Informacja.doc

Wniosek o dofinansowanie z budżetu Gminy Radłów prac związanych z usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz siedzib instytucji

Opis

Wniosek.docx

Wydanie wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Radłów

Wniosek.doc

Wniosek o określenie wstępnych warunków zjazdu z drogi gminnej/powiatowej.

Wniosek.doc

Wniosek o wyrażenie zgody na dojazd drogą będącą własnością Gminy.

Wniosek.doc

W przypadku planowanego nowego zjazdu z drogi wojewódzkiej dołączyć wstępne warunki RDW w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wstępne oświadczenie

Formularz CEIDG-1 wraz z załacznikami

Opis

ceidg-1-v1.06z.pdf

Formularz CEIDG-1 bez załączników

ceidg-1-v1.06.pdf

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Opis

Wniosek PDF

 

Podatki i opłaty lokalne na 2024 r.

 

Urząd Miejski w Radłowie

ul. Kolejowa 7
33-130 Radłów

NIP: 873-10-01-716
REGON Gminy Radłów: 851660915
REGON Urzędu Miejskiego w Radłowie: 000545656

Pokaż na mapie

Kontakt

tel.: 14 678-20-44

tel.: 14 678-20-73

fax: 14 678-28-18

e-mail: sekretariat@gminaradlow.pl

Godziny urzędowania

Dzień Godzina
Poniedziałek 7:30 - 17:00
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych została współfinansowana ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji oraz projektu „Wdrożenie standardów świadczenia elektronicznych usług publicznych - ePUAP w gminie: Wierzchosławice, Pleśna, Radłów, Szczurowa, Zakliczyn” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.