Pokaż
menu
boczne

Aktualności

Głosuj na projekty z gminy Radłów

czwartek, 15 maja 2025

Kolejna odsłona Małpolskiego Budżetu Obywatelskiego.

Rozpoczęło się głosowanie w 8. edycji Małopolskiego Budżetu Obywatelskiego!

Od 15 maja do 13 czerwca 2025 roku mieszkańcy Małopolski mają okazję zdecydować, które projekty zostaną zrealizowane w ramach 8. edycji Budżetu Obywatelskiego Województwa Małopolskiego. Wśród nich znajdują się również inicjatywy zgłoszone przez mieszkańców gminy Radłów.

Każdy mieszkaniec województwa małopolskiego, który ukończył 16 lat, może oddać dwa głosy: jeden na projekt regionalny i jeden na projekt ogólnowojewódzki. Głosowanie odbywa się online poprzez stronę https://malopolska.budzet-obywatelski.eu/glosowanie

W ramach tej edycji Budżetu Obywatelskiego przeznaczono łącznie 16 milionów złotych na realizację zwycięskich projektów: 8 milionów złotych na zadania ogólnowojewódzkie oraz 8 milionów złotych na zadania regionalne, w tym 2 miliony złotych dla Regionu Tarnowskiego, obejmującego m.in. powiat tarnowski, do którego należy gmina Radłów.  

Pełną listę projektów dopuszczonych do głosowania, w tym tych zgłoszonych z terenu gminy Radłów, można znaleźć na oficjalnej stronie Budżetu Obywatelskiego Województwa Małopolskiego: https://bo.malopolska.pl/images/8_edycja_BO_WM/Zacznik_nr_1_uchwaa_993_25.pdf

Zachęcamy wszystkich mieszkańców gminy Radłów do aktywnego udziału w głosowaniu i wsparcia lokalnych inicjatyw!

r

Kategorie spraw urzędowych

Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb), przydomowych oczyszczalni ścieków

Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków PDF
zgl-ewid-szamb-20210804.pdf

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Deklaracja

Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Wniosek.doc

Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Wniosek.doc

Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania

Informacja.doc

Wniosek o dofinansowanie z budżetu Gminy Radłów prac związanych z usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz siedzib instytucji

Wniosek.docx

Wydanie wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Radłów

Wniosek.doc

Wniosek o określenie wstępnych warunków zjazdu z drogi gminnej/powiatowej.

Wniosek.doc

Wniosek o wyrażenie zgody na dojazd drogą będącą własnością Gminy.

Wniosek.doc

W przypadku planowanego nowego zjazdu z drogi wojewódzkiej dołączyć wstępne warunki RDW w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wstępne oświadczenie

Formularz CEIDG-1 wraz z załacznikami

Opis

ceidg-1-v1.06z.pdf

Formularz CEIDG-1 bez załączników

ceidg-1-v1.06.pdf

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Opis

Wniosek PDF

 

Podatki i opłaty lokalne na 2025 r.

 

Urząd Miejski w Radłowie

ul. Kolejowa 7
33-130 Radłów

NIP: 873-10-01-716
REGON Gminy Radłów: 851660915
REGON Urzędu Miejskiego w Radłowie: 000545656

Pokaż na mapie

Kontakt

tel.: 14 678-20-44

tel.: 14 678-20-73

fax: 14 678-28-18

e-mail: sekretariat@gminaradlow.pl

Godziny urzędowania

Dzień Godzina
Poniedziałek 7:30 - 17:00
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych została współfinansowana ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji oraz projektu „Wdrożenie standardów świadczenia elektronicznych usług publicznych - ePUAP w gminie: Wierzchosławice, Pleśna, Radłów, Szczurowa, Zakliczyn” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.