Pokaż
menu
boczne

Aktualności

Ogólnopolski Tydzień Kariery

środa, 19 października 2016

Ogólnopolski Tydzień Kariery - pracujący Małopolanie, którzy są w wieku między 10 a 24 rokiem życia, mogą skorzystać z usług doradczych i dofinansowanych szkoleń

Od stycznia br. Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie realizuje projekt Kierunek Kariera, w którym uczestnicy mogą skorzystać z usługi Bilansu Kariery, a w rezultacie otrzymać bony na szkolenia, głównie językowe i komputerowe.

Projekt jest adresowany do osób, które ukończyły 25 lat. Jednak podczas Ogólnopolskiego Tygodnia Kariery, 17 – 23 października 2016 r., chcemy umożliwić skorzystanie z naszych usług także młodszym. Zapraszamy zatem osoby pracujące w wieku między 18 a 24 rokiem życia, które mają co najwyżej wykształcenie na poziomie ukończonego liceum/technikum (łącznie ze zdaną maturą) i które są związane z Małopolską (mieszkają tu lub uczą się lub pracują).

Pociąg do kariery

W ramach projektu oferujemy spotkanie lub cykl spotkań z profesjonalnym doradcą zawodowym oraz dofinansowanie do kursów m.in. językowych lub komputerowych (nawet do 87%) w postaci bonów szkoleniowych.

Poniżej link do strony www z informacjami o projekcie:
www.pociagdokariery.pl

oraz linki do stron, gdzie bezpośrednio można zapisać się na usługę w wybranym Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej:

Nowy Sącz
http://karierans.evenea.pl/

Tarnów:
http://karierat.evenea.pl/

Kraków:
http://karierakr.evenea.pl/

 

Kategorie spraw urzędowych

Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew/krzewów

11.01.2022

Wniosek o wycinkę .docx
Wniosek o wycinkę .pdf

Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb), przydomowych oczyszczalni ścieków

Opis

Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków PDF
zgl-ewid-szamb-20210804.pdf

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Opis

Deklaracja

Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Opis

Wniosek.doc

Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Opis

Wniosek.doc

Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania

Opis

Informacja.doc

Wniosek o dofinansowanie z budżetu Gminy Radłów prac związanych z usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz siedzib instytucji

Opis

Wniosek.docx

Wydanie wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Radłów

Wniosek.doc

Wniosek o określenie wstępnych warunków zjazdu z drogi gminnej/powiatowej.

Wniosek.doc

Wniosek o wyrażenie zgody na dojazd drogą będącą własnością Gminy.

Wniosek.doc

W przypadku planowanego nowego zjazdu z drogi wojewódzkiej dołączyć wstępne warunki RDW w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wstępne oświadczenie

Formularz CEIDG-1 wraz z załacznikami

Opis

ceidg-1-v1.06z.pdf

Formularz CEIDG-1 bez załączników

ceidg-1-v1.06.pdf

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Opis

Wniosek PDF

 

Podatki i opłaty lokalne na 2024 r.

 

Urząd Miejski w Radłowie

ul. Kolejowa 7
33-130 Radłów

NIP: 873-10-01-716
REGON Gminy Radłów: 851660915
REGON Urzędu Miejskiego w Radłowie: 000545656

Pokaż na mapie

Kontakt

tel.: 14 678-20-44

tel.: 14 678-20-73

fax: 14 678-28-18

e-mail: sekretariat@gminaradlow.pl

Godziny urzędowania

Dzień Godzina
Poniedziałek 7:30 - 17:00
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych została współfinansowana ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji oraz projektu „Wdrożenie standardów świadczenia elektronicznych usług publicznych - ePUAP w gminie: Wierzchosławice, Pleśna, Radłów, Szczurowa, Zakliczyn” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.