Pokaż
menu
boczne

Aktualności

„Niepełnosprawni to błędne miano, trzeba świadomość w innych obudzić…”

piątek, 29 lipca 2016

… i za to właśnie obudzenie świadomości kierownik, pracownicy i podopieczni ŚDS w Siedlcu składają serdeczne podziękowania Panom Sebastianowi Marciszowi i Mateuszowi Michalskiemu. Film „ Jest takie miejsce”- jest  pełnym wzruszeń i prawdy świadectwie  o naszej działalności.  Przypomniał nam wszystkim o tym jak ważne są takie miejsca gdzie osoby niepełnosprawne i chore mogą poczuć się swobodnie, mogą poczuć się ważni i potrzebni. Oprócz obudzenia w nas świadomości, film ten mamy nadzieję, że obudził też dumę z faktu istnienia takiej placówki w naszej gminie.  Z całego serca wam dziękujemy!!!

Podziękowania składamy również Panu Zbigniewowi Marcinkowskiego za gościnność, serdeczne  przyjęcie nas i poprowadzenie spotkania oraz Pani Monice Kuta i Panu Piotrowi Niedojadło za uroczą oprawę muzyczną.
Dziękujemy też wszystkim gościom: Panu Burmistrzowi -Zbigniewowi Mączce, Kierownikowi Gminnego Centrum Kultury- Pani Barbarze Marcinkowskiej, Kierownikowi Obsługi Zespołu Szkół i Przedszkoli -Panu Konradowi Rudzińskiemu, Kierownikowi Specjalistycznej Placówki Wsparcia  Dziennego  AMOS- Pani Edycie Kożuch oraz wszystkim innym wspaniałym gościom,  za przybycie i wspólne podzielenie się wrażeniami po obejrzeniu filmu.

SDS

Kategorie spraw urzędowych

Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew/krzewów

11.01.2022

Wniosek o wycinkę .docx
Wniosek o wycinkę .pdf

Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb), przydomowych oczyszczalni ścieków

Opis

Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków PDF
zgl-ewid-szamb-20210804.pdf

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Opis

Deklaracja

Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Opis

Wniosek.doc

Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Opis

Wniosek.doc

Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania

Opis

Informacja.doc

Wniosek o dofinansowanie z budżetu Gminy Radłów prac związanych z usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz siedzib instytucji

Opis

Wniosek.docx

Wydanie wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Radłów

Wniosek.doc

Wniosek o określenie wstępnych warunków zjazdu z drogi gminnej/powiatowej.

Wniosek.doc

Wniosek o wyrażenie zgody na dojazd drogą będącą własnością Gminy.

Wniosek.doc

W przypadku planowanego nowego zjazdu z drogi wojewódzkiej dołączyć wstępne warunki RDW w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wstępne oświadczenie

Formularz CEIDG-1 wraz z załacznikami

Opis

ceidg-1-v1.06z.pdf

Formularz CEIDG-1 bez załączników

ceidg-1-v1.06.pdf

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Opis

Wniosek PDF

 

Podatki i opłaty lokalne na 2024 r.

 

Urząd Miejski w Radłowie

ul. Kolejowa 7
33-130 Radłów

NIP: 873-10-01-716
REGON Gminy Radłów: 851660915
REGON Urzędu Miejskiego w Radłowie: 000545656

Pokaż na mapie

Kontakt

tel.: 14 678-20-44

tel.: 14 678-20-73

fax: 14 678-28-18

e-mail: sekretariat@gminaradlow.pl

Godziny urzędowania

Dzień Godzina
Poniedziałek 7:30 - 17:00
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych została współfinansowana ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji oraz projektu „Wdrożenie standardów świadczenia elektronicznych usług publicznych - ePUAP w gminie: Wierzchosławice, Pleśna, Radłów, Szczurowa, Zakliczyn” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.